Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه غیردولتی کمیته‌های ماهیگیری در غزه اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی تصمیم گرفته‌اند امروز (سه‌شنبه) به صورت محدود پس از چند روز بستن محوطه دریایی، به ماهیگیران اجازه فعالیت دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، زکریا بکر، رئیس موسسه غیردولتی کمیته‌های ماهیگیری در غزه درگفت‌وگوی مطبوعاتی خود تصریح کرد که ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه) به وقت محلی در مسافت ۶ مایلی سواحل شمال نوار غزه تا بندر ماهیگیران و از جنوب این بندر تا شهر "رفح" به مسافت ۱۰ مایل فعالیت ماهیگیری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو جزئی محاصره دریایی در راستای اجرای تفاهمات لغو محاصره از نوار غزه صورت گرفته که با میانجیگری مصر، قطر و سازمان ملل به آن دست یافته شده است.

این تفاهمات شامل پرونده‌های برق، مساحت دریانوردی، کمک‌رسانی به خانواده‌های فقیر، بهبود فعالیت گذرگاه‌های غزه، فراهم کردن فرصت‌های شغلی موقت و اجرای پروژه‌های بین‌المللی نوار غزه است.

ارتش اسرائیل چهارشنبه گذشته به بهانه ادامه آتش‌سوزی‌ها و به پرواز درآوردن بالون‌های آتش‌زا از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی، محاصره دریایی کامل بر غزه اعمال کرد.

از آغاز سال جاری میلادی سه مرتبه ارتش اسرائیل محاصره دریایی کامل بر غزه اعمال کرده که اولین آن در ۲۵ مارس گذشته و دومین آن در چهارم ماه مه بوده است.

ماهیگیران فلسطینی از آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی از سیاست بسته شدن کامل یا محدود مساحت ماهیگیری رنج می‌برند و پنج مرتبه مساحت ماهیگری کاهش یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل فلسطين ماهيگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۶ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۰۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۰۸۴ نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان و کودکان غزه زده، اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد.

ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل | تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی‌هایی از آن‌ را حذف کردند! | ویدئو
  • اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل
  • روایت کسری ناجی از سانسور گزارشش توسط ارتش اسرائیل
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • شهرآفتاب مساحت لازم برای نمایشگاه کتاب را ندارد