Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جهانشیر روز سه شنبه در آئین برگزاری اولین دوره کارگاه دوره توانمند سازی سمن های جوانان سراسر کشور به میزبانی همدان اظهار داشت: فضای مجازی ظرفیت خوبی برای انتقال ایده ها و توانمندی های فکری و عملی جوانان مستعد و نخبه است.

وی اضافه کرد: امروزه کشورمان سرشار از جوانان مستعد و نخبه است که باید از این ظرفیت مهم در راستای آینده سازی کشور به ویژه در عرصه های مدیریتی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر با تاکید بر توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب گفت: باید در راستای تحقق این هدف مهم، اقدام های هوشمندانه برای جوانان به اجرا گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به جایگاه ارزنده سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در کشور، خاطرنشان کرد: سمن های جوان میعادگاه نخبه هایی است که قطع به یقین مدیران موفق آینده کشور خواهند بود.

وی فعالیت سمن های جوان همدان را پویا و چشمگیر دانست و گفت: همدان با توجه به ظرفیت خوبی که در حوزه جوانان و سمن ها دارد می تواند به عنوان دبیرخانه دائمی سواد رسانه ای و فضای مجازی انتخاب شود.

مدیر عامل خبرگزاری برنا نیز در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جوانان دارد و همکاری با فعالان فرهنگی و جوانان احزاب در دستور کار است.

سید محمد حسن بلاغی مبین افزود: نگاه وزیر ورزش و جوانان نیز به این قشر بسیار ویژه و حمایتی است و قلب تپنده خبرگزاری برنا را در وهله نخست جوانان می داند.

وی از واگذاری بخش مهمی از تولید و انتشار محتوای این خبرگزاری به جوانان خبر داد و گفت: در مجمع ملی جوانان که به میزبانی کرمان برگزار شد قرار شد بخشی از حوزه خبر در اختیار سمن ها قرار بگیرد تا ضمن آموزش های لازم رهبری و مدیریت آن را عهده دار شوند.

مبین خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اولین کارگاه دوره توانمند سازی سمن های جوانان سراسر کشور، کار آفرینی رسانه و فضای مجازی با مدرسان برتر کشور به میزبانی همدان دایر است.

وی افزود: فردا در چارچوب این کارگاه آموزشی، پنل خبرگزاری برنا در اختیار جوانان قرار می گیرد تا به تولید محتوا بپردازند که نوید فعالیت چشمگیر آنان در این بخش خواهد بود.

دوره توانمندسازی سمن های جوانان با موضوع دانش افزایی و ارتقای مهارت رسانه و فضای مجازی به میزبانی همدان در حال برگزاری است.

۷۵۲۰/‏۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • تدریس عملیات «وعده صادق» در دانشکده‌های نظامی جهان
  • توضیح رئیس شورای اطلاع‌رسانی درباره بازگشت گشت ارشاد