Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به مناسبت ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ همزمان با ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تسلیت به مسلمین جهان به ویژه دوستداران اهل بیت (س)، برنامه‌هایی را به مناسبت گرامیداشت این ایام به روی آنتن خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، مراسم تعویض پرچم بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امشب و در شب وفات ایشان و از ساعت ۱۹:۳۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. ضمن اینکه مداحی سید مهدی میرداماد در این مراسم نیز امشب از ساعت ۲۳:۴۵ به روی آنتن می‌رود.

مستند «یاقوت ری» که سبک زندگی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را به تصویر می‌کشد، در روز‌های ۲۸ و ۲۹ خرداد و از ساعت ۹ صبح تقدیم مخاطبان خواهد شد.

همچنین پخش فیلم سینمایی «مسافر ری» در روز جمعه ۳۰ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

محفل انس با قرآن کریم که در حرم مطهر آن حضرت برگزار شده است، در ساعت ۱۳:۴۵ روز ۲۹ خرداد به روی آنتن خواهد رفت. همچنین روایت گری استاد سید محسن میرباقری در خصوص واقعه جنگ احد و حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) با عنوان «نشان نزول» از ساعت ۱۷:۳۰ این روز پخش می‌شود.

پخش سخنرانی‌های حجج اسلام والمسلمین فرحزادی و حسینی قمی نیز به همین مناسبت در روز چهارشنبه ۲۹ خرداد به ترتیب در ساعت‌های ۱۴:۳۰ و ۲۳:۴۵ از دیگر برنامه‌های این شبکه در این ایام است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وفات حضرت عبدالعظیم حسنی برنامه های سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

(تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

دیگر خبرها

  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)