Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@07:42:49 GMT

توصیه غیرمستقیم تیته به نیمار برای ترک PSG

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۵۳۲

توصیه غیرمستقیم تیته به نیمار برای ترک PSG

مدیر قطری پی اس جی روز گذشته به تمام ستاره های تیمش هشدار داد که فصل بعد باید دو برابر تلاش کنند و تاکید کرد که دیگر به دنبال بازیکنان صرفا مشهور نخواهد بود.

به گزارش ورزش سه، او گفت که هر بازیکنی با پروژه های باشگاه موافق نیست، می تواند برود و بسیاری از حرف های اینگونه تعبیر کرده اند که او قصد داشته به نیمار برای رفتارهای غیرورزشی اش هشدار بدهد و احتمالا درهای خروجی را به روی او باز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیته سرمربی تیم ملی برزیل، در نشست خبری بازی با ونزوئلا و در پاسخ به سوالی در مورد نیمار گفت:« این یک مساله شخصی خاص است و به خود نیمار بستگی دارد. او یک بازیکن حرفه ای است و باید ببیند کجا احساس خوشحالی می کند.

اگر نظر من را بخواهید، باید بگویم که نیمار باید به تیمی برود که در آنجا خوشحال است و از فوتبال لذت می برد. حضور در باشگاهی که در آن، فوتبال برایش لذت همیشگی را ندارد، نمی تواند اتفاق خوبی برای او و هیچ بازیکنی باشد.»

 

 

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای کیلیان امباپه از فوریه گذشته تغییر کرد. 

برای او بعد از اینکه اعلام کرد پاریس را در پایان فصل ترک می کند، همه چیز عوض شد و رفتار مربی و باشگاه 180 درجه تغییر کرد. امباپه از بازیکنی همیشه ثابت که حتی در بازی های کم اهمیت نیز 90 دقیقه بازی می کرد به بازیکنی تبدیل شد که در هشت بازی اخیر فقط یک بازی را کامل در میدان بوده و تنها در بازی های مهم لیگ قهرمانان 90 دقیقه کامل در زمین بوده است. او در بازی رفت برابر بارسا عملکردی ناامیدکننده داشت.

عادل رامی، ملی پوش سابق فرانسه، در مورد وضعیت بد فعلی امباپه گفت: «سال بسیار سخت و رنج‌آوری برای امباپه بوده است. در باشگاه مربی و رئیس با روح و روان کیلیان بازی کرده اند. ما عصبانیت او را در بازی برابر موناکو و سپس مارسی دیدیم. به عنوان بازیکنی که سال ها در فوتبال بوده و کنار کیلیان بازی کرده، باید بگویم او برای اینکه 100 درصد خودش باشد، نیاز دارد تا اعتماد و حمایت مربی و باشگاه را داشته باشد. این رفتارها باعث شده تا امباپه به نوعی طرد شده و اهمیتش را از دست بدهد. او حس می کند دیگر در باشگاه دوستش ندارند.»

دیگر خبرها

  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!
  • عکس| تفریح لاکچری نیمار به سبک گرت بیل!