Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با مجموعه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات جیرفت و شهرستان‌های جنوبی کرمان گفت: تیزبینی و چشمان بیدار این مجموعه همیشه در ماموریت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جنوب استان یاریگر ما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اشاره به همکاری این اداره کل در مدت چند ماه گذشته با مجموعه سربازان گمنام امام زمان (عج) در زمینه پیگیری و جلوگیری از قاچاق سوخت در شبکه حمل و نقل بار و کالا با رصد‌های اطلاعاتی و استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی این اداره کل به تعدادی از مجموعه‌های قانون گریز در حوزه حمل و نقل و شرکت‌های متخلف در زمینه کمک در قاچاق سوخت دسترسی پیدا کردند.

جمیلی در طرح شناسایی شرکت‌های متخلف و رانندگان قانون گریز در قرار دادن کارت سوخت خود به قاچاقچیان سوخت تصریح کرد: حمل و نقل روان و تامین زیرساخت‌های مناسب حمل و نقلی از وظایف ذاتی این اداره کل است که هرگونه خلل در حمل و نقل جاده‌ای سبب بروز صدمات زیادی به پیکره تولید در همه حوزه‌ها خواهد شد.

مسعود جمیلی گفت: تعدادی از شرکت‌های حمل و نقل در جنوب استان کرمان که اقدام به صدور بارنامه‌های صوری می‌کردند و رانندگان هم از طریق ارائه بارنامه سوخت دریافت می‌کردند با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام این شرکت‌های متخلف و رانندگان قانون گریز مشخص و ضمن معرفی به این اداره کل از طریق اداره حقوقی شرکت‌های متخلف پلمب شدند که گامی اساسی در جهت جلوگیری از قاچاق بیشتر سوخت و اختلال در شبکه حمل و نقل محصولات کشاورزی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تقدیر و خداقوت به دادستان جیرفت، سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات جیرفت و پلیس آگاهی این شهرستان آمادگی خود را برای همکاری و برخورد با هرگونه مشکلات و سو استفاده‌های حمل و نقلی اعلام کرد.
انتهای پیام /ی

برخورد با قاچاقچیان سوخت در جنوب کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان

سید مهدی قویدل گفت: با هدف اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره ها، آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و... می‌باشد، در خصوص آمار شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی بیان داشت: تعداد  شرکت کنندگان در دوره‌های  آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه  املاک و خودرو، هزار و ۳۰۳ نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان افزود: طی ۲ سال گذشته  و با هدف نظارت از واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل: تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند