Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@11:02:18 GMT

کاشت مو در ایران FIT

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۶۱۳

کاشت مو در ایران FIT


اگر پیش از مراجعه به این مطلب در مورد روش‌های کاشت مو مطالعه کرده باشید، حتماً می‌دانید که دو روش FIT و FUT رایج‌ترین شیوه‌های کاشت مو هستند. در کاشت مو به روش ترکیبی از هردوی این روش‌ها به طور همزمان استفاده می‌شود. اگر راجب کاشت مو به روش‌ FIT و FUT اطلاع چندانی ندارید، می‌توانید به مطالب مربوطه در سایت کلینیک ایران FIT مراجعه کرده و اطلاعات جامع و کاملی را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در ادامه‌ی این مطلب، به طور خلاصه‌وار، به تمامی روش‌های کاشت مو اشاره شده تا بتوانید مقایسه‌ی خوبی از این روش‌ها داشته باشید.

پیش از این که به سراغ مسائل تخصصی روش ترکیبی و دیگر روش‌های کاشت مو برویم، بیایید کمی راجب کلیات کاشت مو و مزایای آن صحبت کنیم. این که چرا باید مو بکارید؟ و اصلاً کاشت مو چی هست؟


چرا مو بکارم؟ کاشت مو تنها درمان قطعی طاسی است

داروها، مکمل‌ها، شامپوها، لوسیون‌ها و انواع اقسام موارد دیگر شاید در کند کردن روند ریزش مو موثر باشند، اما از لحاظ علمی، به هیچ عنوان نمی‌توانند باعث رشد مجدد موها شوند. البته در مورد برخی از عوامل ریزش مو، مثل مشکلات تغذیه‌ای، در صورتی که بیماری درمان شود، امکان رشد مجدد موها وجود دارد. اما سر صحبت ما با آن دسته افرادی است که به طور ژنتیکی دچار طاسی و کم‌پشتی موی سر شده‌اند. برای این افراد، داروها صرفاً می‌توانند تا حدی طاسی را به تعویق بیاندازند.

در بعضی افراد، شدت طاسی به قدری زیاد است که شامپو و دارو کفاف نمی‌دهد. البته بعضی‌ها با سر بی‌مو شبیه هنرپیشه‌های هالیوودی می‌شوند؛ ولی برای اکثر ما، ریزش مو موجب به هم ریختن تیپ و قیافه و کاهش اعتماد به نفس می‌شود. در گذشته امکان کاشت مو برای طاسی‌های شدید وجود نداشت، اما کاشت مو به روش ترکیبی یکی از روش‌هایی است که قادر است طاسی‌های وسیع را هم درمان کند.

به ظاهر گران اما کاملاً اقتصادی

شاید وقتی قیمت‌ کاشت مو را بشنوید با خود فکر کنید که این روش درمانی قدری گران است. اما بیایید کمی دقیق‌تر بررسی کنیم:

- ۵ تا ۷ میلیون برای چند ساعت: کاشت مو در کلینیک ایران FIT حدود ۵ تا ۷ میلیون هزینه دارد. عمل کاشت مو هم معمولاً ۶ تا ۱۰ ساعت طول می‌کشد. یعنی طاسی شما در عرض چند ساعت درمان می‌شود! به نظر شما این داستان شبیه معجزه نیست؟

- ایران ارزان‌ترین کشور دنیا: بله؛ ایران از نظر کاشت مو، یکی از بهترین و ارزان‌ترین کشورهای دنیا است. سری به مطلب هزینه‌ی کاشت مو بزنید تا از قیمت کاشت مو در کشورهای دیگر مطلع شوید.

- یک‌بار برای همیشه: بسیاری از افراد به هر ریسمانی چنگ می‌زنند تا طاسی خود را درمان کنند. انواع و اقسام داروها را خریداری می‌کنند، به تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی اعتماد می‌کنند، به سراغ طب سنتی، طب سوزنی، درمان‌های خانگی، پزشک‌های متخصص پوست و مو می‌روند و به احتمال زیاد هیچ نتیجه‌ای هم نمی‌گیرند. با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که این درمان‌ها طی مثلاً ۱۰ سال، به اندازه‌ی ۳-۴ کاشت موی کامل برای شما هزینه‌بر خواهند بود. در صورتی با کاشت مو یک‌بار برای همیشه، طاسی خود را درمان خواهید کرد. چرا؟ کمی جلوتر در مورد دلیل دائمی بودن کاشت مو صحبت خواهیم کرد.


جراحی کم دردسر

کاشت مو در واقع یک عمل جراحی است که می‌تواند تهاجمی (مثل روش FUT) یا بسیار کم‌تهاجمی (مثل روش FIT) باشد. عمل‌های تهاجمی به عمل‌های جراحی گفته می‌شود که معمولاً با بی‌هوشی همراه‌اند و نیاز به برش و بخیه دارند. روش‌های کم‌تهاجمی بدون بی‌هوشی، درد، خونریزی و نیاز به برش و بخیه انجام می‌شوند.

چه روش‌های تهاجمی مثل FUT و کاشت مو به روش ترکیبی و چه روش‌های کم‌تهاجمی مثل FIT یا جدیدترین روش کاشت مو Micro FIT، اصلاً دردسرهای یک عمل جراحی را ندارند. اگر آپاندیس خود را درآورده باشید یا عمل‌های دیگری انجام داده باشید، احتمالاً از واژه‌ی جراحی ترس دارید. اگر هم نترسید، حداقل با خود فکر می‌کنید که جراحی همراه با بستری، بی‌هوشی، عوارض بعد از عمل و سروکله‌زدن با پرستاران و پزشکان به دردسرهایش نمی‌ارزد. اما نه! کاشت مو اصلاً از این دردسرها ندارد.

در کلینیک ایران FIT با محیطی آرام و حرفه‌ای روبه‌رو خواهید شد. همه‌ی کارهای شما با کمترین تاخیر انجام می‌شود. با ۳۰ هزار کاشت موی موفق، بدون حتی یک مورد نارضایتی، به شما تضمین می‌دهیم که کاشت مویی موثر و بی‌دردسر داشته باشید. اگر کاشت مو به روش ترکیبی یا سایر روش‌های تهاجمی برای شما انجام شود، بعد از عمل با حداقل دشواری ممکن مواجه خواهید بود. اگر هم روش‌های کم‌تهاجمی برای شما استفاده شود، می‌توانید از فردای آن روز به روال عادی زندگی خود برگردید.

کلینیک کاشت مو ایران FIT

بهترین و مدرن ترین کلینیک کاشت مو ایران و خاورمیانه افتخار این را داشته است که بیش از 35000 هزار کاشت موی موفق و بدون شکایت برای شما متقاضیان عزیز کاشت مو انجام دهد.

ایران FIT به عنوان بنیانگذار کاشت موی به روش فولیکولار یونیت یا FIT در ایران با فراهم نمودن مدرن ترین تجهیزات و اتاق های کاشت مو به تعداد بالا، آماده انجام کاشت مو برای شما متقاضیان عزیز کشور می باشد.

جهت رزرو وقت و دریافت مشاوره رایگان از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

تلفن : 02188102000

همراه ( مشاوره غیر حضوری ) : 09122156963

وب سایت کلینیک : https://iranfit.com

صفحه اینستاگرام : https://instagra.com/iranfue

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت گندم در ۱۵۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال زراعی جاری، ۱۵۹ هزار هکتار گندم دیم و آبی در مزارع استان کاشت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در قزوین، محمدحسین عطایی بعدازظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در اولین همایش مردمی گندم و نان سالم با حضور معاونان سازمان، مدیران و کارشناسان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: زنجیره تولید نان بایستی از نان کامل باشد و نان کامل در چرخه تولید آرد ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی نان بایستی با محوریت تولید نان از آردهای کامل در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: تولید نان کامل بایستی فرهنگ‌سازی شود تا مردم با این محصول آشنا شوند تا این چرخه و زنجیره بتواند به هدف دست یابد.

رئیس جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه نان محصول مقدسی است و در سنت و دین ما جایگاه ویژه دارد و به اهمیت این نعمت الهی توصیه شده است، خاطرنشان کرد: سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه به آن نشود، سلامت جامعه دچار تهدید می‌شود؛ بنابراین بایستی تلاش شود تا تولید نان کامل تحقق یابد.

عطایی اضافه کرد: در سال گذشته ۲۱۰ هزار تن گندم در استان تولید و ۱۸۵ هزار تن این محصول به صورت تضمینی خریداری شده است. در سال زراعی جاری ۱۵۹ هزار هکتار گندم دیم و آبی در مزارع استان کشت شده که با توجه به میزان بارش پیش بینی می‌شود ۲۱۰ هزار تن گندم برداشت شود.

وی با اشاره به تولید کمی و کیفی محصول گندم استان، گفت: قزوین جزو استان‌های خشک محسوب می‌شود؛ بنابراین برنامه‌های کشت گندم با روش‌های کم آب بر بمنظور افزایش تولید، روش کم‌خاک‌ورزی و کشت قراردادی در دستور کار این سازمان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امسال ۶۶۰۰ تن بذر مرغوب گندم و بیش از ۱۴ هزار تن کود ازت به عنوان کود سرک در مزارع به کشاورزان استان تحویل داده شده است. در ضمن آموزش کشاورزان با علوم نوین کشاورزی، تغییر در اقلیم کشت و جهش تولید در دیمزارها از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این سازمان است.

کد خبر 745762

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های تحقق کاشت یک میلیارد نهال مهیاست
  • وزیر جهادکشاورزی: زیرساخت‌های تحقق کاشت یک میلیارد نهال مهیاست
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • کاشت گندم در ۱۵۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • ۶ ریزمغذی موثر در جلوگیری از ریزش مو
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت