Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: رقابت در شرایط عادلانه وجود دارد و دست کادر فنی برای انتخاب بازیکن در پست‌های مختلف باز است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره شرایط تیم‌امید اظهار داشت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم و به مدت ۳ روز عملکرد کلیه نفرات را زیر نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی هم از شرایط اردو راضی بودند خصوصا با توجه به اینکه برخی از این بازیکنان قبلا دعوت نشده بودند.

استیلی در ادامه گفت: سعی کردیم بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ‌های یک و دو حتی لیگ امید‌ها را در این اردو دعوت کنیم و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار بدهیم که فکر می‌کنم موفقیت آمیز بود. به نظرم قطعا تعدادی از بچه‌هایی که در این اردو دیدیم می‌توانند به ما کمک کنند و با توجه به نیاز‌های کادر فنی دعوت می‌شوند.

وی افزود: از امروز سایر نفرات از فهرست دوم وارد اردو می‌شوند، بازیکنانی که تقریبا یک سال است در کنار هم هستیم و تجربه حضور در بازی‌های متعدد بین المللی را داشته اند. با این وجود حالا و با آمدن فرهاد مجیدی هیچ پیش زمینه ذهنی وجود ندارد و همه نفرات به خوبی با یکدیگر مقایسه می‌شوند تا بر اساس نیازی که داریم بهترین‌ها به اردوی بعدی ما در تیرماه دعوت شوند. رقابت در شرایط عادلانه وجود دارد و دست کادر فنی برای انتخاب بازیکن در پست‌های مختلف باز است.

مدیر تیم امید همچنین در خصوص بازیکنان دورگه ایرانی شاغل در فوتبال اروپا تصریح کرد: فکر می‌کنم به خوبی ثابت کرده ایم که برای ما هیچ تفاوتی در این مورد وجود ندارد. بازیکنان دورگه زیادی به ما معرفی می‌شود که ابتدا شرایط قانونی و سنی آنها را بررسی می‌کنم. اگر بازیکنی شرایط لازم را داشته باشد و عملکردش هم مورد تایید قرار بگیرد هیچ محدودیتی نداریم. در اردو‌های قبلی هم نفراتی با این شرایط دعوت شدند و این‌بار هم شاهد حضور دو بازیکن دیگر هستیم. اگر باز هم نفراتی هستند که کیفیت و شرایط لازم را دارند می‌توانیم آنها را دعوت کنیم چرا که می‌خواهیم بهترین‌ها برای حضور در تیم امید انتخاب شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استیلی فدراسیون فوتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت