Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:00:04 GMT

استیلی: محدودیتی برای دعوت از بازیکنان دورگه نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۶۹۰

استیلی: محدودیتی برای دعوت از بازیکنان دورگه نداریم

«حمید استیلی» درباره آخرین وضیعت تیم امید ایران، اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و سعی کردیم بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ‌های دسته اول و دوم و حتی لیگ امیدها را دعوت کنیم و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار بدهیم. معتقدم تعدادی از نفراتی که در این اردو دیدیم، می‌توانند به ما کمک کنند.

وی افزود: از امروز سایر نفرات از لیست دوم وارد اردو می‌شوند، بازیکنانی که تقریباً یک سال است در کنار هم هستیم و تجربه حضور در بازی‌های متعدد بین المللی را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود حالا و با آمدن فرهاد مجیدی هیچ پیش زمینه ذهنی وجود ندارد و همه نفرات به خوبی با یکدیگر مقایسه می‌شوند تا بر اساس نیازی که داریم بهترین‌ها به اردوی بعدی ما در تیرماه دعوت شوند. رقابت در شرایط عادلانه وجود دارد و دست کادر فنی برای انتخاب بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
مدیر تیم امیدایران خاطرنشان کرد: بازیکنان دورگه زیادی به ما معرفی می‌شود که ابتدا شرایط قانونی و سنی آنها را بررسی می‌کنم. اگر بازیکنی شرایط لازم را داشته باشد و عملکردش هم مورد تایید قرار بگیرد هیچ محدودیتی نداریم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: در اردوهای قبلی هم نفراتی با این شرایط دعوت شدند و این بار هم شاهد حضور دو بازیکن دیگر هستیم.

وی گفت: اگر باز هم نفراتی هستند که کیفیت و شرایط لازم را دارند می‌توانیم آنها را دعوت کنیم، چرا که می‌خواهیم بهترین‌ها برای حضور در تیم امید انتخاب شوند.

تمرینات گروه نخست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید عصر دیروز به پایان رسید.

گروه دوم بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید، امروز سه شنبه ساعت ١٢ در هتل اکادمی فوتبال خود را به اعضای کادر فنی معرفی خواهند کرد.

نخستین جلسه تمرینی این تیم، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره یک مرکز ملی انجام خواهد شد و نمایندگان رسانه ها می‌توانند در ٢٠ دقیقه ابتدایی این تمرین حضور یابند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم امید فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.
با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر صاحب عنوان کردستانی به این مرحله از اردوی ملی‌پوشان فراخوانده شد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی