Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» محصول کمپانی سونی که چهارمین قسمت از این سری فیلم است، در نخستین هفته اکران همزمان با سینماهای آمریکا در ۵۸ کشور خارجی هم اکران خود را آغاز کرد و با فروش ۷۴ میلیون دلاری صدرنشین جدول فروش هفتگی گیشه بین‌الملل نام گرفت.

علی‌رغم فروش خوب «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» در کشورهای خارجی، این فیلم در سینمای آمریکا آغاز ناامیدکننده‌ای داشت و تنها به فروش ۲۸ میلیون دلاری اکتفا کرد تا فروش جهانی هفته نخست نمایش این فیلم به ۱۰۲ میلیون دلار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته شده، در نیویورک، مراکش، ایتالیا و لندن فیلمبرداری شده است و روایتگر عملیات‌های طلایی مردان سیاه‌پوش برای به دام انداختن خلاف‌کاران در سراسر جهان است و تسا تامپسون، کریس همسورث و ربکا فرگوسن بازیگران اصلی آن هستند و جای بازیگران سرشناسی چون ویل اسمیت و تام لی جونز را گرفته‌اند که ۲۲ سال پیش در اولین قسمت «مردان سیاه‌پوش» مقابل دوربین رفتند.

«مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» بهترین عملکرد خارجی را با ۲۶.۳ میلیون دلار در سینماهای چین ثبت کرد و روسیه (۵.۱ میلیون دلار)، کره جنوبی (۴.۹ میلیون دلار)، مکزیک (۳.۹ میلیون دلار)، ژاپن ۳.۵ میلیون دلار و بریتانیا (۳.۴ میلیون دلار) از دیگر بازارهای موفق این فیلم در هفته نخست اکران بودند.

مجموع فروش جهانی فیلم‌های «مردان سیاه‌پوش» تاکنون به ۱.۷۵ میلیارد دلار رسیده است.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1271284

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان فروش سینمای ایران هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی فروش یک میلیارد دلار سلاح به اسرائیل در دولت بایدن

وال استریت ژورنال گزارش داد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی فروش سلاح به اسرائیل به ارزش بیش از یک میلیارد دلار است. به گفته مقامات آمریکایی آگاه، این قرارداد شامل مهمات تانک، خودرو‌های نظامی و گلوله‌های خمپاره می‌شود.

بر اساس این گزارش، فروش به تایید کنگره نیاز دارد و تحویل تجهیزات ممکن است «ماه‌ها یا سالها» طول بکشد. 

ایالات متحده تاکید کرده است که قرارداد‌های تسلیحاتی با اسرائیل در خدمت تقویت قابلیت‌های دفاعی این رژیم است. لایحه دیگری که در حال حاضر در کنگره راه اندازی شده است، ۴ میلیارد دلار به حمایت از عملیات نظامی اسرائیل و ایالات متحده در خاورمیانه اختصاص می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بررسی فروش یک میلیارد دلار سلاح به اسرائیل در دولت بایدن
  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • «سال گربه» در کمین «تمساح خونی»
  • فروش آزاد ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما