Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:56:10 GMT

راهکار منچستر برای ممانعت از جدایی پوگبا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۶۹۳

راهکار منچستر برای ممانعت از جدایی پوگبا

شیاطین سرخ دو روز پیش با اظهارات صریح پوگبا که خواستار جدایی شده بود، شگفت زده شدند.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که فصل گذشته و زمانی که ژوزه مورینیو در یونایتد مربی بود، قصد جدایی از این باشگاه را داشت، پس از اخراج مرد پرتغالی و آمدن اوله گنار سولسشر، تغییر عقیده داد و تا پایان فصل در یونایتد ماندنی شد اما دو روز پیش صراحتا گفت که دوران حضورش در این باشگاه تمام شده و به دنبال چالشی جدید در یک تیم دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

منابع انگلیسی و اسپانیایی معتقدند که مقصد بعدی پوگبا رئال خواهد بود اما سران منچستر قصد ندارند بهترین ستاره خود را به راحتی از دست بدهند. آنها به  رئال اعلام کرده اند که پوگبا غیرقابل ترانسفر استغ هرچند به خوبی آگاهند که اگر بازیکن برای جدایی اصرار کند، چاره ای جز موافقت با خواسته او نخواهند داشت.

 

طبق ادعای دیلی میل، اد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد، برای جلوگیری از جدایی پوگبا، به وی پیشنهاد افزایش دستمزد داده است؛ به این ترتیب که دستمزد او از 290 هزار پوند در هفته به 500 هزار پوند در هفته تغییر خواهد کرد و به این ترتیب او به جای 17 میلیون یورو در سال، 29 میلیون یورو دریافتی خواهد داشت و از این حیث با الکسیس سانچس برابر خواهد شد.

 

فصل نقل و انتقالات انگلیس، 17 مرداد به اتمام خواهد رسید اما رئالی ها قصد دارند کار انتقال پوگبا را تا 12 روز دیگر تمام کنند. ستاره فرانسوی به خوبی می داند که در رئال به وی 29 میلیون یورو در سال پرداخت نخواهند کرد و اکنون باید دید واکنش پوگبا به پیشنهاد افزایش دستمزد چه خواهد بود.

پل پوگبا رئال مادرید منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پل پوگبا رئال مادرید منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است

بایرلورکوزن مشخصا بهترین بازیکن خودش را با قیمت ارزان به فروش نمی رساند. 

طرفداری | با درخشش مداوم و خیره کننده فلوریان ویرتس، بایرلورکوزنِ جذاب ژابی آلونسو برای اولین بار قهرمانی در بوندسلیگا را تجربه کرد. تیم فوق العاده آلونسو با نتیجه 5-0 مقابل وردربرمن به پیروزی رسید و این بازیکن 20 ساله که از روی نیمکت به زمین آمده بود، اولین هت‌تریک خود را در فوتبال حرفه‌ای به ثبت رساند.

ویرتس فصل فوق العاده ای را با لورکوزن پشت سر گذاشته، به طوری که در تمامی رقابت ها 17 گل به ثمر رسانده و 18 پاس گل داده است. بدیهی است که ارزش او در حال حاضر در بالاترین حد خود قرار دارد و باشگاه های متعددی در سراسر اروپا به دنبال جذب او در سال های آینده هستند. با این حال، لورکوزن تحت هیچ فشاری برای فروش او قرار ندارد و اگر باشگاهی بخواهد وارد مذاکره شود، باید مبلغ نجومی را پرداخت کند.

فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:

هیچکس غیرقابل فروش نیست، اما ویرتس قطعا با رقمی کمتر از 150 میلیون یورو جدا نخواهد شد.

 بارسلونا و رئال مادرید تنها باشگاه هایی هستند که در 12 تا 18 ماه گذشته به جذب ویرتس لینک شده اند. بعید است بارسلونا به این زودی بتواند رقم درخواستی لورکوزن را پرداخت کند، اما رئال مادرید ممکن است بتواند، به خصوص اگر آلونسو در سال 2025 یا 2026 سرمربی آنها شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر