Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله گری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف تقویت خط انتقال گاز کامیاران، سروآباد و مریوان در محدوده دگاگا و نصب شیر LBV (قطع کن اتوماتیک)، گاز جایگاه‌های CNG و واحدهای صنعتی و کشاورزی عمده مریوان و سروآباد از ساعت پنج صبح چهارشنبه ۲۹ خرداد تا پنج صبح پنجشنبه ۳۰ خرداد به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به احتمال زیاد گاز مشترکان خانگی روستایی و شهری این شهرستان‌ها در روز چهارشنبه قطع نشود اما نیاز است این مشترکان نیز آمادگی لازم را در صورت قطع گاز داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: ناپایداری و رانش متعدد زمین در محور کامیاران به مریوان به ویژه در سال جاری و در اثر بارندگی‌های مکرر، منجر به ناایمن شدن مسیر خط انتقال گاز شده که برای ایمن سازی این مسیر اقدامات فنی و مهندسی انجام می‌شود.

فعله گری با بیان اینکه برای پایداری خدمات در این منطقه نیاز است خط انتقال گاز تقویت شود، افزود: با همراهی ارگان‌های مربوطه و ساکنان سروآباد و مریوان، این عملیات در کمترین زمان ممکن انجام و کار آن به اتمام می‌رسد.

وی گفت: این شرکت تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت که در زمان انجام کار از گاز ذخیره شده در شبکه و خطوط تغذیه و انتقال برای تأمین گاز طبیعی مشترکان خانگی شهری و روستایی شهرستان‌های ذکر شده استفاده کند.

در حال حاضر یک هزار و ۱۷۳ روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و شرکت گاز کردستان ۵۱۸ هزار و ۳۵۹ مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی دارد.

همچنین ۶۲ هزار مشترک در مریوان و حدود ۱۵ هزار مشترک در شهرستان سروآباد از خدمات شرکت گاز کردستان بهره مند هستند.

۷۳۵۵/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان قطعی گاز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال لیگ برتر استان کردستان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از روز گذشته ۲۷ فروردین ماه به مدت چهار روز به صورت گروهی در سالن مجموعه ورزشی کارگران شهرستان مریوان آغاز به کار کرد.

این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، شاهو کامیاران، آبی پوشان قروه و انجمن پیام آوران همیاری دلبران طی روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه انجام می‌شود.

همچنین رقابت‌های رده سنی نوجوانان طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه، با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، هیأت فوتبال سروآباد، به هئز سنندج و آبی پوشان قروه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079488

دیگر خبرها

  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های نفتی ساحل شهر مریوان
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در مریوان
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود