Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال (نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی) سه‌شنبه ۲۸ خردادماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

در این افتتاحیه عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن فیروزآبادی حضور دارند.

افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال (نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی) سه‌شنبه ۲۸ خردادماه ساعت ۱۷ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه استان قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4644296 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه رسانه های دیجیتال رسانه دیجیتال عباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد

خانم جمالی نویسنده کتابهای دفاع مقدس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ؛درباره تبلیغ و ترویج کتاب از طریق فضای مجازی گفت: فضای مجازی مکانی است که بستری برای خدمات مختلف از جمله معرفی کتاب فراهم کرده است ، اگر قرار باشد که ما کتاب را در این فضا معرفی کنیم باید امکانات و روش استفاده از برنامه ها و مخاطب را به درستی بشناسیم تا بر اساس آن محتوا تولید کنیم.
این نویسنده کتاب درباره این موضوع که چرا بعضی از رسانه ها به تبلیغ کتاب نمی پردازند گفت: اغلب رسانه ها این شعار را می دهند و ادعا می کنند که کتاب برای ما مهم است و ما دوست داریم به مقوله کتاب بپردازیم ولی حقیقت تلخ این است که اغلب طرح ها روی میز می ماند و در حد ادعا باقی می ماند حتی رسانه های زرد که دوست دارند فروش بالایی داشته باشند شاید دلشان بخواهد که مدال نخبگانی هم برای خودشان در نظر بگیرند و بگویند که ما کتاب معرفی می کنیم و به کتاب اهمیت می دهیم ولی در نهایت می بینیم که محتوایی که در این زمینه ارائه می شود محتوای نازلی است که خیلی هم نمی شود به آن تکیه کرد .
جمالی راه حل مشکلات فضای مجازی برای تبلیغ کتاب را اهمیت شناخت جامعه هدف عنوان کرد و گفت: بعضی از مخاطبین افراد فرهیخته ای هستند که برنامه های طولانی مدت را بیشتر دوست دارند و مباحث این مخاطبین در حوزه کتاب جدی تر است و بعضی که جمعیت زیادی را در بر می گیرند بیشتر برنامه های کوتاه مدت در فاصله های کم را می پسندند و بنابراین باید جامعه هدف و قشر مخاطب را بشناسیم تا بتوانیم معرفی کتاب را به بهترین نحو استفاده کنیم.

کتاب اشک را مهلت ندادیم از نشر ۲۷ آخرین اثر منتشر شده از سمیه جمالی است و کتاب پرچم در اهتزاز پرفروش ترین اثر این نویسنده از سوره مهر بوده است.

دیگر خبرها

  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • ماکرون : امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود