Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@10:21:21 GMT

برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف در ازنا معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۸۳۳

برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف در ازنا معرفی شدند

به گزارش ایکنا از لرستان، نتایج چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان ازنا اعلام شد.
این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی و حفظ قرآن کریم به میزبانی شهرستان الیگودرز، برگزار شد.
بنابراین گزارش در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق محمد همتی، در رشته قرائت ترتیل علی ساری، در رشته اذان مسعود فتحی، در رشته دعاخوانی مجید مهدوی و در رشته حفظ ۵ جزء مرتضی احمدی رتبه‌های برتر را کسب کرده و به مرحله استانی راه بافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در بخش بانوان در رشته قرائت تحقیق مریم فتحی، در رشته قرائت ترتیل سحر دارابی، در رشته دعاخوانی طیبه بابایی، در رشته حفظ ۵ جزء مریم فلاحی و در رشته حفظ ۲۰ جزء فاطمه عبدالوند موفق به کسب رتبه‌های برتر و مجوز حضور در مرحله استانی شدند.
یادآور می‌شود؛ مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم نیمه اول تیرماه در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیت های قرآنی مسابقات شهرستانی اوقاف شهرستان ازنا اعلام نتایج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، آخرین قسمت از برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» که اولین رقابت تخصصی در زمینه شعر است، جمعه ۳۱ فروردین ماه پخش شد و در این قسمت از برنامه، برگزیدگان فصل اول برنامه معرفی شدند.

در آخرین قسمت از برنامه «سرزمین شعر» محمد سعید میرزایی به سرگروهی مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی به سرگروهی فریبا یوسفی، محمد حسین ملکیان به سرگروهی محمود حبیبی کسبی و آرزو سبزوار قهفخری به سرگروهی فریبا یوسفی به مرحله پایانی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند. پس از ارزیابی توسط داوران برنامه، محمد سعید میرزایی نفر اول، علیرضا رجبعلیزاده کاشانی نفر دوم و محمد حسین ملکیان و آرزو سبزوار قهفرخی به صورت مشترک نفر سوم این دوره از رقابت تخصصی شعر شدند.

برگزیده نفر اول در این برنامه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم (نفر سوم و چهارم) ۵۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

همچنین موسی عصمتی شاعر روشندلی که از افراد سرگروه محمود اکرامی فر بود نیز به دلیل بازدید ویدیئوی شعرخوانی‌ اش در شبکه های اجتماعی که بیش از یک میلیون بار مشاهده شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت کرد.

اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند پخش خود را آغاز کرد و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شد.

کد خبر 6084568 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • وحشت صهیون از قرآن
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»