Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمزه بروایه از بازیکنان پیشین فوتبال است که مقطعی هم عضو تیم نونهالان و نوجوانان بود و حتی قرار بود در ترکیب تیم جوانان استقلال هم قرار بگیرد.  وی اما به خاطر مشکلی که حدود ۱۰ سال پیش و در اثر پرش شراره آتش برایش ایجاد شد، مجبور به کنار گذاشتن فوتبال شد چراکه به خاطر این اتفاق چشم او دچار نابینایی نسبی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروایه سال های گذشته را با همین شرایط طی کرد در حالیکه به گفته پزشکان و در صورت عدم پیوند قرنیه، او بزودی بینایی اش را از دست می دهد. در همین راستا با پیگیری های انجام شده و همچنین رایزنی های صورت گرفته توسط محمدهادی ایازی معاون پیشین وزیر بهداشت، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر پیشین بهداشت و درمان، درمان جراحی پیوند قرنیه و درمان حمزه بروایه را بر عهده گرفت. او صبح امروز با حضور در کلینیک نور تهران فرآیند درمان را آغاز کرد.

43 43

کد خبر 1271290

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیماری چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منصور رضایی رئیس بیمارستان طالقانی تبریز گفت: این بخشها با حضور معاون توسعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۲ تخت و یک اتاق ایزوله در مجموع با هزینه ۱۴ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید. جراحی‌های مغز و اعصاب و عمل‌های جراحی ارتوپدی هم از اول اردیبهشت سال جاری در این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در مراسم افتتاح این طرح‌ها با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: ارائه خدمات مبتنی بر عدالت اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز مورد توجه بوده است.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های عادلانه‌تری را ایجاد کنیم و افزایش ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در بیمارستان طالقانی شهر تبریز نیز نمونه بارزی از این عملکرد است.

دستگاه سی.آرم یک اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس است که توانایی‌های رادیوگرافی داشته و همچنین برای تصویربرداری در حین عمل جراحی استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • درمان لوزه بزرگ را جدی بگیرید
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه