Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش جای بازی‌های سیاسی و جناح‌بازی‌های حزبی نیست گفت: سیاسی‌کاری و باندبازی در کشور معنا ندرد چراکه سیاسی‌کاری آفت جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه هم‌اندیشی برگزاری اجلاسیه یک هزار و ۲۰۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان مرکزی گفت: یکی از درس‌های بزرگ امام(ره) و انقلاب که به ملت ایران داده‌شده درس بزرگ جهاد، ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف‌آبادی فرهنگ ایثار و شهادت را از اساسی‌ترین پایه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: قبل از انقلاب موانع بسیاری برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت وجود داشت که دشمن برای فراموشی آن تلاش‌های زیادی انجام می‌داد.

وی با تأکید بر اینکه امام(ره) و رهبری پرچم‌دار فرهنگ جهاد و شهادت هستند ادامه داد: تلاش‌های زیادی برای طنین‌انداز شدن این فرهنگ در جامعه انجام‌شده است.

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با جهاد فی سبیل الله اسلام را احیاء کردند گفت: خلأ فرهنگ جهاد و شهادت در قبل از انقلاب بسیار احساس می‌شد و حضرت امام این خلأ را جبران کردند.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه نقش امام و دوران دفاع مقدس خیلی مهم است گفت: استان مرکزی به‌عنوان زادگاه امام باید نقش ایشان در مدیریت دفاع مقدس را به‌خوبی برجسته‌سازی کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد، شهادت و امربه‌معروف و نهی از منکر از واجبات دین است که همواره باید در جامعه برقرار باشد اظهار کرد: همه باید تلاش کنند که این فرهنگ‌های غنی در کشور تقویت شوند.

امام‌جمعه اراک اضافه کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر در چارچوب ولایت است و امروز و صدها سال دیگر به فرهنگ غنی شهادت و ایثار نیاز داریم تا بتوانیم زمینه حکومت دینی منجی عالم بشریت را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نقش و رسالت آموزش‌وپرورش در تربیت جوانان بسیار مهم است افزود: انتظار این است که آموزش‌وپرورش جوهره خود را اسلامی و انقلابی بداند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه برخی از مشکلات موجود به کم‌کاری‌های آموزش‌وپرورش برمی‌گردد افزود: باید تلاش کنیم که با حضور معلمان و نیروهای دلسوز انقلابی ضعف‌های تربیتی را جبران کنیم.

امام‌جمعه اراک اضافه کرد: تحول در نظام آموزش‌وپرورش باید موردتوجه باشد یک چاره‌اندیشی در بحث مشکلات انجام شود.

دری نجف‌آبادی بابیان اینکه توقعات باید در راستای شرایط و نیازهای کشور باشد ادامه داد: چراکه ما در شرایط جنگی با دشمنان هستیم و باید واقعیت‌های جامعه را در نظر بگیریم.

وی گفت: اگر می‌خواهیم از رهبری و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم باید باقدرت مقاومت و ایستادگی کنیم و در برابر نقشه‌های دشمنان هوشمندانه عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش جای بازی‌های سیاسی و جناح‌بازی‌های حزبی نیست گفت: سیاسی‌کاری و باندبازی در کشور معنا ندارد چراکه سیاسی‌کاری آفت جامعه است.

امام‌جمعه اراک پیوند معنوی مدرسه با خانواده را رکن اساسی در جامعه مطرح کرد و افزود: اگر خانواده آسیب ببیند همه ضرر خواهیم کرد چراکه غفلت از خانواده آسیب‌پذیری را چند برابر خواهد کرد.

دری نجف‌آبادی وحدت و پیروی از فرامین رهبری باید اساس کار همه باشد اظهار کرد: اگر وحدت آسیب ببیند و نسبت به ولایت‌پذیری غافل باشیم دشمن سوءاستفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی

حمید طریفی‌حسینی با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت ۶۰۰۰ نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا ۱۰۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد