Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رولا غنی، همسر اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان طی سخنانی اظهار داشت: صلح به هر قیمت برای مردم افغانستان پذیرفتنی نیست و افغانستان نباید به گذشته برگردد.

وی از تمامی طرف ها خواست که برای برقراری صلح در افغانستان تلاش کنند اما تاکید کرد که نظام کنونی و قانون اساسی کشور به هیچ صورت در روند صلح معامله نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که طالبان  آمریککا تاکنون شش دور مذاکره داشته اند اما نتیجه مشخصی از این گفتگوها حاصل نشده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قانون اساسی افغانستان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و نیرو‌های سپاه شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم تلاش مجدانه برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: این مهم در بستر وحدت رویه بین مجموع خدمتگزاران و دست اندرکاران حاکمیتی محقق می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان همچنین به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای تخریب و سیاه نمایی عملکرد نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روند با برجسته کردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم ۴۵ سال گذشته قابل پیشگیری ست.

امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در قبال اسرائیل غاصب، این دستاورد را مرهون وحدت وهمدلی مجموع نیرو‌های مسلح کشور درظل منویات داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب دانست واضافه کرد: عملیات «وعده‌ی صادق» نقطه‌ی عطفی در روند مواجهه با جنایات ددمنشانه‌ی رژیم کودک کش صهیونیستی بود که هیمنه‌ی اسراییل غاصب را در دنیا شکست.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلالی، امام جمعه‌ی صومعه سرا هم گزارشی از روند برگزاری نشست‌های فرهنگ عمومی وقرارگاه عفاف وحجاب در این شهرستان ارایه کرد و تلاش برای حفظ ارزش‌ها را بهترین شیوه‌ی پاسداشت دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست.

دیگر خبرها

  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم