Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: اصناف با نقش کلیدی خود می‌تواند اثرگذاری زیادی در زدودن تحریم‌ها داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جابر عسکری صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه بسیج اصناف آمل اظهار کرد: اصناف قشر راهبردی در حوزه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی است که می تواند اثرگذاری زیادی در زمینه تحریم‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان نقش بی بدیل اصناف در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در هر کجا از تاریخ لازم بود، اصناف وارد عمل شد، بسیاری می خواستند که اتحاد میان علما و بازار را در هم شکنند، اما پا به پای علما درصحنه ها حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل اصناف را لیدر مردم در انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: بازار در تثبیت انقلاب و حرکت مردم نقش بسزایی داشت و در زمان جنگ نیز این حضور دیده می شد.

وی ادامه داد:اتحاد بسیج و اصناف می شود که ارائه فعالیت ها پر رنگ تر و قشنگ تر شود؛ همانطور که در زمان سیل، حرکت بزرگی انجام گرفت و شاهد فعالیت گسترده ای در این راستا بودیم.

عسکری با اشاره به تاثیر نقش اصناف گفت: اصناف سفیران انقلاب در بازار هستند، رئیس اتحادیه مانند یک رئیس دانشگاه تاثیرگذار است و حرفش اثربخشی دارد.

در این مراسم از عقیل باقری تجلیل و احمد سفری جوان خوش نام آملی بعنوان فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان آمل معارفه شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست آسیب شناسی حرکت هم‌افزای ملی «زندگی با آیه‌ها» که با حضور مدیران رسانه‌ای و قرآنی کشور و به میزبانی این سازمان برگزار شد، گفت: در این نشست گزارش‌هایی از اقداماتی که در این حرکت ملی تاکنون انجام شده ارائه و آسیب‌های آن بررسی شد.

وی افزود: در ادامه این نشست، اعضای حاضر برنامه‌ها و راهکار‌های خود را برای ادامه مسیر این حرکت هم‌افزای ملی و اثرگذاری بیشتر آن در سطح جامعه مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: بنا را بر این گذاشته‌ایم که «زندگی با آیه‌ها» برای مدت طولانی در کشور اجرا شود؛ پس باید به تناسب گروه‌ها و شرایط زمانی مختلف، برنامه‌ریزی‌های متنوعی داشته باشیم تا بتوانیم اثرگذاری این حرکت ملی را در کشور بیشتر کنیم.

پویش ملی زندگی با آیه‌ها تلاش کرده است با انتخاب آیه‌های کوتاه و کاربردی از سوره‌هایی همچون سبأ، اسراء و آل عمران با زبانی ساده زمینه ترویج قرآن کریم را در جامعه فراهم کند.

 

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان