Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@00:49:00 GMT

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۷۱۹۶

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان منصوب شد

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی رسانه ملی در حکمی عباس هنرمند را به عنوان «رئیس باشگاه خبرنگاران جوان» منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مجید آخوندی، معاون سیاسی رئیس سازمان صداوسیما، در حکمی عباس هنرمند را به عنوان رئیس جدید باشگاه خبرنگاران جوان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است: با توجه به اهمیت روزافزون فضای مجازی امید می‌رود با اتخاذ تدابیر مناسب، جذب و آموزش حرفه‌ای نیرو‌های مستعد جوان، ارتقا سطح کمی و کیفی اخبار و برنامه‌ها را در دستور کار قرار دهید تا شاهد ضریب نفوذ باشگاه خبرنگاران جوان در عرصه رسانه‌ای کشور باشیم.

معاون سیاسی رسانه ملی در این حکم از زحمات و تلاش‌های مهدی ترابیان در مدت تصدی سرپرستی باشگاه خبرنگاران جوان تشکر کرد.

عباس هنرمند متولد ۱۳۵۷ تهران و دانش آموخته ممتاز دانشگاه امام صادق (ع) در رشته حقوق جزا است و از سال ۱۳۷۹ وارد معاونت سیاسی سازمان صدا وسیما شد.

او ابتدا دبیری خبر را در خبر رادیو سراسری، رادیو پیام، رادیو جوان و اخبار ۲۱ شبکه یک سیما تجربه کرد و سپس به سردبیری اخبار رادیو پیام، رادیو جوان، خبر ۲۲ شبکه سه سیما، خبر بامدادی، خبر ۱۴ نیمروز و اخبار ۲۱ شبکه یک سیما منصوب شد.

هنرمند همچنین سردبیری تحریریه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

وی پیش از انتصاب به ریاست باشگاه خبرنگاران جوان، قائم مقامی اداره کل پخش اخبار سیما را برعهده داشته است و علاوه براین معاونت خبر در مدیریت روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری و مدیریت اتاق خبر موسسه نشر و تنظیم آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای را نیز در کارنامه و تجارب کاری خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس باشگاه خبرنگاران جوان معاون سیاسی رسانه ملی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه تربیت هنرمند در گام دوم انقلاب
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد