Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مدیركل آموزش و پرورش استان فارس به همراه تعدادی از معاونان خود امروز، 28 خردادماه با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان فارس با وی دیدار و گفت‌و‌گو كرد.
در این دیدار، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس طی سخنانی با اشاره به اینكه نگاه ما به مقوله امنیت، نگاهی نرم و اجتماعی است، افزود: تعامل خوب و مناسب بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی باعث كاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی فارس گفت: اگر آموزش و پرورش بدون هیچ دغدغه‌ای اقدامات مربوط به تعلیم و تربیت را در جامعه انجام دهد، باعث ایجاد آرامش و كاهش جرایم می‌شود.
در ادامه علی عسكر نجفی، مدیر كل آموزش و پرورش استان فارس گفت: آموزش و پرورش در كنار وظایف ذاتی خود، می‌تواند در موضوع امنیت نیز مشاركت داشته باشد.
وی تأكید كرد: آموزش و پرورش به عنوان یك دستگاه معین، حمایت و آمادگی خود را برای تعامل و همكاری بیش از پیش با نیروی انتظامی استان فارس اعلام می‌كند.
نجفی در پایان گفت: اجرای برنامه‌های آموزشی و تحقیقاتی مشترك در راستای تعامل بیش از پیش آموزش و پرورش و نیروی انتظامی استان فارس در دست اقدام است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي نيروي انتظامي آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای