Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نامه استعفای آقای اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهر تهران به شهردار تهران عنوان کرد: برداشتی که از نامه آقای اوحدی به آقای حناچی در رابطه با استعفا شده است، برداشت صحیحی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشکلات بودجه ای تقریبا چند ماهی است گریبانگیر سازمان فرهنگی هنری شده است، قبول داریم که در وضعیت کنونی در همه بخش های کشور مشکلات مالی و بودجه ای وجود دارد اما این مسئله به یک اشکال در تنظیم بودجه سازمان فرهنگی هنری از سوی شهرداری برمی گردد که برای رفع این اشکال مجمع سازمان طی ماه های گذشته چند بار تشکیل جلسه داده و به روش های مختلف سعی در رفع این اشکال کرده است.

محمدی با بیان اینکه این اشکال مربوط به حقوق پرسنل است، افزود: در واقع ما برای پرداخت حقوق پرسنل دچار محدودیت شدید مالی هستیم و به طرق مختلف هم این موضوع را پیگیری کرده ایم و در آخرین اقدام آقای اوحدی طی نامه ای به آقای حناچی خواستار پیگیری و حل این مسئله شد.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که هر مدیر دیگری هم در سازمان باشد، این مسئله وجود دارد و باید حل شود.

محمدی با اشاره به صحبت های مطرح شده در مورد دلیل استعفای آقای اوحدی گفت: این مطلب که آقای اوحدی به دلیل مسائل بودجه ای استعفا دادند درست نیست، آقای اوحدی پیگیر وضعیت رفع اشکال بودجه ای سازمان هستند و در نامه به آقای حناچی هم همین موضوع را پیگیری کردند، درواقع ایشان استعفا نکردند و فقط در این نامه تاکید داشتند که اگر مشکل حل نشود نمی توان کاری انجام داد و هیچ مدیر دیگری هم نمی تواند این سازمان را اداره کند.

وی در ادامه در رابطه با واکنش شهرداری تهران نسبت به این نامه افزود: آقای دکتر حناچی امروز طی مصاحبه ای گفتند استعفا شیوه خوبی برای پیگیری نیست ما هم با نظر ایشان کاملا موافقیم ولی این اولین مسیر برای پیگیری مشکلات نبوده است، طی ماه های گذشته جلسات متعدد هیئت امنای سازمان با ریاست آقای حناچی برگزارشد ولی این جلسات بی نتیجه، منجر به ایجاد شرایط جدید شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اضافه کرد: ما امروز مطلع شدیم رئیس کمیسیون بودجه شورا به این موضوع واکنش مثبت نشان داده و پذیرفتند این اشکال وجود دارد و باید برای رفع آن راه حلی ارائه داد.

وی در پایان افزود: آقای رسولی عضو شورای شهر هم تاکید کردند این اتفاق قابل حل است، گاهی اوقات اتفاق میفتد که بخشی از بودجه سازمانی به هر دلیلی دیده نمی شود و شهردار محترم می توانند اصلاحیه ای داده و این مشکل را حل کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • یک حقوقدان: دستفروشی جرم نیست، بلکه صرفاً رفتاری غیرمجاز محسوب می شود
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • هیچ فناوری بدون مبنای هستی‌شناسانه نیست
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد