Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۰ استان کشور با هدف تسریع در حمل کالاهای اساسی و بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندر امام در این بندر مستقر شده اند.  

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، غلامحسین دغاغله  مدیر کل دفتر حمل ونقل کالای این سازمان در جلسه ای که با حضورنمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ،کرمان،همدان، یزد، فارس، لرستان، خراسان رضوی در پایانه بندر امام  برگزار شد، عنوان کرد:

بر این اساس مقرر است نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور به منظور ترغیب رانندگان بومی خود و توزیع سهمیه لاستیک و روغن بین رانندگان در بندر امام مستقر شوند و اولویت حمل بار از مبدا بندر امام خمینی(ره) با حمل کالاهای اساسی می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا افزود:  با توجه به فراخوان 10 استان و استقرار نمایندگان حمل و نقل کالا متشکل از معاونان و روسای ادارات حمل و نقل کالای استا ن ها، مقرر شد اعزام ناوگان فله بر با اولویت مبدا بندر امام در دستور کار ادارات قرار گیرد.

وی افزود : هر استان با اتخاذ تدابیر لازم، با همکاری شرکت های حمل ونقل خود از ناوگان ملکی استفاده کرده و این ناوگان  را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام که اولویت حمل محسوب می شوندرا به کار خواهند گرفت که به سمت بندرامام  هدایت می شوند و در این زمینه هر شرکت باید حداقل دو دستگاه از ناوگان ملکی خود را به صورت هفتگی به سمت بندر امام اعزام کند.

دغاغله تأکید کرد: در حال حاضر  طرح تشویقی توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام در بندر امام در حال انجام است. 

وی تأکید کرد: همچنین مقرر شده است جلسات کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل در استان ها به منظور رسیدگی به تخلفات احتمالی در این خصوص برگزار شود .

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پایانه بندر امام توزیع سهمیه لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۱۷ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آیین سراسری آغاز اجرای پویش چشم به راهیم گفت: هدف گذاری که برای ساخت  راه  روستایی انجام شده بود ۸ هزار کیلومتر بود که از آن عبور کردیم  و در حال حاضر شاهد رشد ۲۰ درصدی در این بخش هستیم. 

وی افزود: تامین زمین در روستاها از ۶۰۰ هزار قطعه عبور کرده و در بحث ساخت و احداث مسکن‌های روستایی از ۴۷۰ هزار واحد مسکونی عبور کرده‌ایم.

او ادامه داد: ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر تا به امروز در حوزه راه‌های روستایی  احداث و روکش آسفالت انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توجه بیش از پیش به روستا در حوزه مسکن، راه روستایی و زمین از مؤلفه‌های ماندگار شدن  مردم در روستاها  به شمار می‌رود، افزود: بنابراین اگر طرح‌های توسعه مساکن روستایی مناسب نباشد نمی‌شود توقع داشت که مردم در این مناطق ماندگار شوند.

بذرپاش به رفع نقاط حادثه خیز اشاره کرد و گفت: از سازمان راهداری برای رفع نقاط حادثه خیز تشکر می‌کنم و تا به امروز ۷۲۵ نقطه رفع شده است که این اقدام با همکاری پلیس راه انجام شده و رکورد خوبی در این بخش زده شد و رفع آن‌ها باعث کاهش حجم تصادفات خواهد شد.

وی افزود: ۸۰ درصد از دلایل تصادفات به عوامل انسانی بازمی‌گردد. بنابراین  تبیین و تبلیغ نقش جدی در این بخش دارد؛ همچنین خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز از دیگر عوامل در تصادفات جاده‌ای است که سرنشینان باید به این موضوعات توجه کنند.

وی افزود: رفع ۸۷۷ نقطه حادثه خیز تا پایان دولت هدف گذاری شده که   ۴۱۲ نقطه حادثه خیز امسال  مرتفع شد و مابقی سال آینده برطرف می‌شود.

بذرپاش اظهار کرد: ۱۷ میلیون نفر با انواع ناوگان حمل و نقلی جابه‌جا می‌شوند‌؛ بنابراین توسعه ناوگان سیاست اصلی ما است که باید با استفاده از منابع مالی و تسهیلات شاهد رشد و توسعه ناوگان حمل و نقل در این بخش باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی که به عنوان ناوگان مسافری وارد این بخش شده و در حال حاضر به عنوان سرویس در کارخانجات فعالیت می‌کنند به ناوگان حمل‌ونقل عمومی بازگردند، افزود: سازمان راهداری در این بخش نقش جدی دارد و باید تمامی این ناوگان وارد مدار حمل و نقلی شوند تا بخشی از این نقصان جبران شود.

بذرپاش اظهار کرد: راهداری ۷ هزار نیروی راهدار دارد که تمامی آن‌ها در شرایط  سخت و دشوار آب‌وهوایی فعالیت می‌کنند و طبق دستوری که  ارائه شده از سال آینده تمامی نیروهای راهداری قرارداد مستقیم با سازمان راهداری منعقد می‌کنند که بخشی از حقوق آن‌ها افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آیا ناوگان اتوبوس برون شهری در نوروز پاسخ گوی نیاز مسافران خواهد بود؟
  • آیا ناوگان اتوبوس برون‌شهری در نوروز پاسخ‌گوی نیاز مسافران خواهد بود؟
  • ۳۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان‌غربی جابه‌جا شده‌اند
  • برقراری سرویس های فوق العاده اتوبوس برون شهری در پایانه های مسافری
  • برقراری سرویس‌های فوق العاده اتوبوس برون‌شهری در پایانه‌های مسافری
  • جابه‌جایی ۱۷ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • پیش‌بینی انجام ۸۰۰۰ سفر در ایام نوروز از مبدا استان مرکزی/ راه اندازی پویش «چشم به راهیم»
  • استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی برای ساخت پایانه مسافربری در استان البرز
  • ظرفیت جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان لرستان ۵ درصد افزایش می‌یابد
  • جابجایی بالغ بر ۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی