Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@03:14:49 GMT

چرا استقلال پژمان منتظری را نخواست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۷۲۵۵

به گزارش جهان نيوز، پژمان منتظری اگرچه از سوی فرهاد مجیدی دعوت به همکاری شده بود اما عملا با رفتن مجیدی دیگر کسی سراغی از او هم نگرفت.
  سرانجام پژمان در مصاحبه ای با ورزش سه جدایی از استقلال و وداع با تیم ملی را رسما علنی کرد. او در بخشی از این مصاحبه گفته است:«من خودم منتظر بودم که قراردادم تمدید شود اما با وریا، سیدحسین و حتی پاتوسی صحبت می کردم و آرامشان می کردم که با آنها تماس می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آنها گفتم نباید به جز استقلال به جای دیگری فکر کنند.

آخرین بار که با پاتوسی حرف زدم نگران بود و می گفت کسی با من حرفی نزده. من به او اطمینان دادم که باشگاه کارهای تمدید قراردادش را انجام می دهد و خیالش راحت شد. بازیکن وقتی با ذهن مشغول به تعطیلات برود از آن تعطیلات لذت نمی برد.»

البته استقلال ۶۰۰ هزار دلاربرای یک فصل ندارد که بپردازد تا بتواند پاتوسی را نگه دارد و با توجه به اینکه مدیر برنامه های پاتوسی لکو را به العین برده، اصلا بعید نیست او سال بعد را در دبی باشد. در تیمی که از بد حادثه انگار هر بار بر حسب قرعه در آسیا به استقلال می خورد!

ماجرای حسینی، نورافکن، وریا و علی کریمی که دعوای بین باشگاه با مدیر برنامه های شان است و باید دید به کجا می انجامد اما چرا آبی‌ها با پژمان به بن بست رسیدند؟

همه اتفاقات در سال ۹۸ رخ داد و تقریبا بعد از دربی. زمانی که قدرت رحمتی در تیم کم شد.
پژمان به عنوان کاپیتان دو مرحله تیم را به مرحله اعتصاب رساند تا بازیکنان مطالبات شان را بگیرند. کاری که رحمتی در دوره حضورش در زمین انجامش نداده بود.

آن اعتصاب‌ها احتمالا بی دلیل در تصمیم گیری جدید مدیران استقلال نبوده است.
حالا پژمان منتظری که از تیم ملی هم خداحافظی کرده به احتمال فراوان برای سال آخر فوتبالش به اهواز بر می گردد و در فولاد بازی می کند.

منبع: خبرآنلاین کپی متن خبر برچسب ها: باشگاه استقلال نقل و انتقال نقل و انتقالات استقلال

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال نقل و انتقال نقل و انتقالات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌ای که ۴ بار به استقلال گل زده، همه‌کاره شمس آذر است!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال فردا در یک بازی بسیار حساس در تهران به مصاف شمس آذر خواهد رفت. شمس آذر که اولین فصل حضورش را در لیگ برتر سپری می‌کند، نتایج بسیار خوبی گرفته و نمایش‌های تیم دقیقی تحسین خیلی‌ها را در بر داشته است.

سعید دقیقی که در دوران فوتبالش در تیم‌های مختلفی (پیکان، سایپا، شهرداری تبریز و تراکتور) حضور داشته، راه گلزنی به استقلال را خوب بلد بود و با پیراهن این تیم‌ها ۴ بار به استقلال گل زد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چهره‌ای که ۴ بار به استقلال گل زده، همه‌کاره شمس آذر است!
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید
  • جدیدترین اخبار درباره طرح کالابرگ الکترونیک ۱۴۰۳