Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@09:33:35 GMT

یادواره شهدای امدادگر گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۷۲۸۸

یادواره شهدای امدادگر گیلان برگزار می شود

مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای امدادگر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر دارای 17 شهید امدادگر دفاع مقدس و یک شهید امدادگر مدافع حرم می باشد که جهت کمک رسانی و دفاع از کیان اسلامی به جبهات حق علیه باطل عازم شدند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای امدادگر گیلان صبح فردا، 29 خرداد ماه با سخنرانی آیت الله معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سالن اجتماعات شهدای امدادگر استان برگزار می شود، افزود: شهدای امدادگر علاوه بر دفاع از کیان میهن اسلامی، حافظ جان و سلامتی همرزمان خود بودند که وظیفه ما ترویج روحیه بشر دوستی و از خود گذشتگی این عزیزان در جامعه و بین جوانان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سرکشی از خانواده های این عزیزان همچنین تهیه مستندی از زندگی شهدا و خاطرات خانواده و دوستان آنان جهت توزیع بین داوطلبان و نجاتگران و آشنایی با از خودگذشتگی از جمله برنامه های جمعیت دانستند.

ولی پور با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاثیر زیادی بر فعالیت های هلال احمر دارد، بیان کرد: ماهیت کار در جمعیت هلال احمر مستلزم برخورداری روحیه از خود گذشتگی است که با توجه به این مهم بیان اهداف شهدای انقلاب و شهدای امدادگر تاثیر بسزایی جهت ترویج فعالیت های بشر دوستی در بین اعضا و داوطلبان دارد.

وی، تهیه مستند زندگی شهدا، بیان خاطراتی از این عزیزان از زبان همرزمان و خانواده های شان، تهیه و تدوین کتابچه خاطرات، تهیه تندیس و طراحی و ساخت یادمان شهدا از کارهای در حال اجرای این جمعیت جهت ارائه در یادوراه می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود