Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در مرحله سوم پرداخت‌های پرونده مالباختگان پرونده گلیم و گبه به مبلغ ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب تعدادی از مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان پرداخت شد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به‌نقل از روابط عمومی دادسرای کرمانشاه، محمدحسین صادقی اظهار داشت: در آستانه هفته قوه قضائیه سومین مرحله پرداخت طلب مالباختگان پرونده موسوم به گلیم و گبه کرمانشاهان امروز 28 خرداد ماه به حساب شکات نزد بانک ملی واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این مرحله هشت میلیارد و 900 میلیون تومان به حساب 1973 مالباخته واریز شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه پراختی‌های امروز سبب تسویه تعدادی دیگر از شکات شد، خاطرنشان کرد: طی سه مرحله پرداختی که تاکنون انجام شده است، در مجموع 9126 نفر تسویه شده‌اند و مابقی پرداختی‌ها نیز به زودی انجام خواهد گرفت.

محکومیت متهم پرونده گلیم و گبه به 30 سال حبس؛ پرداخت 73میلیارد تومان از طلب مال‌باختگانباقیمانده طلب مالباختگان پرونده گلیم و گبه 700 میلیارد ریال استتشریح آخرین وضعیت پرونده گلیم و گبه کرمانشاه؛ 39 درصد اصل سپرده اولیه مال‌باختگان پرداخت می‌شود

وی میزان کل پرداختی‌ها طی سه مرحله گذشته را بیش از 80 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اکنون بخشی از طلب 2576 نفر از شکات باقی مانده که این تعداد در مرحله اول 39 درصد از طلب خود را دریافت کرده‌اند، اما دستگاه قضایی استان با جدیت و اولویت در تلاش است تا این افراد را نیز تعیین تکلیف کند.

صادقی عنوان کرد: مالباختگانی که طلب آنها باقی مانده برای پیگیری طلبشان لازم نیست مراجعه حضوری به دادسرا داشته باشند، زیرا تمام اطلاعات جدید را از طریق رسانه‌های عمومی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام / ز

R41380/P/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفرهای عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6087987

دیگر خبرها

  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته