Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، برگزاری سالانه ۵۵۰۰ مسابقه فوتبال را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در دو تا سه مسابقه هم مشکل پیش آمده که با درایت و هماهنگی به خیر گذشته و در همه جای دنیا نیز این حوادث بوجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برگزاری مسابقات فوتبال عوامل مختلفی مؤثر و دست اندرکار است، تصریح کرد: استادیوم‌های فوتبال از ده تا دوازده ساعت قبل از برگزاری در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد و آنها هستند که حاکم مطلق نظم و امنیت هستند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قرار بوده در ورزشگاه اهواز قرار بود جایگاه تماشاگران تیم داماش گیلان به ظرفیت سیصد تا چهارصد نفر حفظ شود ولی این اتفاق نیفتاد و عوامل انتظامی نتوانستند این جایگاه را حفظ کنند. این مهم بر خلاف مصوبات شورای تأمین بود. بنابراین نباید به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای این اشکال، ایراد گرفت؛ اگر جایگاه تماشاگران داماش حفظ نشده و تماشاگران بصورت غیرقانونی وارد شدند و بیشتر از ظرفیت ورزشگاه اجازه ورود یافتند، باید بررسی شود چه کسی کوتاهی کرده و چرا افراد زیادی بدون بلیت وارد شدند.

سلطانی فر در ادامه همین بحث توضیح داد: آنچه مسلم است، بلیت فروشی الکترونیکی هم حلال مشکلات نیست و تا کنترل دقیقی صورت نگیرد مشکلی حل نمی‌شود چرا که بطور نمونه در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، ٦ هزار نَفَر داخل سالن ارومیه بودند و یک هزار نَفَر هم با بلیت در بیرون سالن حضور داشتند، پس همه باید دست به دست هم دهند تا هر ارگانی وظیفه خودش را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌هایش حق پخش تلویزیونی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: از یک سال و نیم پیش جلسات مختلفی را با رئیس سازمان صدا و سیما و معاونین رسانه ملی داشتیم اما اراده‌ای در صدا و سیما برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی نمی‌بینیم.

سلطانی فر همچنین واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را مورد تاکید قرار داد و آن را عزم جدی دولت دانست و تصریح کرد: در واگذاری این دو باشگاه در صدد رفع موانع هستیم تا این واگذاری با کمک نمایندگان مجلس در سال ٩٨ انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در اجرای مصوبه مجلس، موانعی وجود دارد که طی جلسه‌ای که با دکتر لاریجانی هم داشتیم، مقرر شد پیشنهادات را ارائه دهیم و در این راستا اقدامات مؤثری هم انجام شده است.

سلطانی فر در بخش پایانی صحبت هاش با اشاره به موضوعات فرهنگی اظهار داشت: مسائل فرهنگی داخل استادیوم‌ها جدا از شرایط فرهنگی بیرون از استادیوم نیست. فوتبال توأم با هیجان است و بسیاری برای تخلیه هیجانات می آیند. به امید خدا تلاش مَی کنیم با کمک رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی، این مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 4644342 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر حق پخش تلویزیونی سازمان صداوسیما تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتقاق عجیب: کاتانچ ازبکستان را ترک کرد!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که ازبکستان فردا دیدار نسبتا حساس مقابل هنگ کنگ در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در دور اول را برگزار خواهد کرد روز گذشته سرمربی اهل اسلوونی تیم فوتبال ازبکستان با پرواز از تاشکند به زادگاهش برگشت تا در جریان تمرینات این تیم  برای مسابقه پیش رو در دسترس نباشد.

امروز ولاد و رودمانوویچ مربی تیم ملی ازبکستان درباره علت ترک اردوی تیم ملی از کاتانچ گفت: دو روز پیش او  گفت حالش خوب نیست و مشکل شخصی دارد و با اسلوونی پرواز کرد. ما نپرسیدیم او چه مشکل شخصی دارد چرا که زندگی هر کسی به خودش مربوط است. البته ما به تیم ملی اعتقاد داریم و فکر می‌کنیم هواداران هم به این تیم ایمان دارند بنابراین در غیاب کاتانچ همه کارمان را همه وظیفه برای رسیدن به پیروزی انجام خواهیم داد.

دستیار کاتانچ ادامه گفت: ترکیب تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود . او از طریق تلویزیون مسابقه را خواهد دید و با تلفن با او در تماس خواهند بود

باید دید که این که آیا این مسئله واقعا یک مشکل خانوادگی است یا کاتانچ مشکل بزرگتری با فوتبال ازبکستان پیدا کرده است. او در فیفا دی بعدی باید در تهران مقابل ایران قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • اتقاق عجیب: کاتانچ ازبکستان را ترک کرد!