Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکیت استان سمنان با اشاره به اینکه در سال جاری بیشترین مسابقات اسکیت در سطح کشور و استان برگزار می شود، گفت: جمعیت اسکیت بازان در استان رو به افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله آسیابی رئیس هیئت اسکیت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به اینکه تعداد اسکیت بازان در سطح استان در شروع فصل تابستان افزایش پیدا می کند، گفت: روزانه در سطح استان به طور متوسط حداقل 50 نفر جذب رشته اسکیت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت اسکیت استان با بیان اینکه 270 اسکیت باز حرفه ای در سطح استان مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: از این تعداد 70 نفر آقا و مابقی را بانوان تشکیل می دهند.

آسیایی با اشاره به اینکه شهرستان سمنان بیشترین اسکیت باز را به خود اختصاص داده است، افزود: بانوان بیشتر در سطح استان در رشته اسکیت فعالیت می کنند.

وی با توجه به اینکه 35 مربی اسکیت باز در کل استان به فراگیران آموزش می دهند، عنوان کرد: اسکیت بازان در 10 باشگاه ورزشی سطح استان تمرین و به رقابت می پردازند.

رئیس هیئت اسکیت استان در ادامه افزود:  نبود یک پیست اسکیت در استان مهم ترین مشکل اسکیت بازان است که با عدم وجود آن حتی نمی توان ورزشکاری را جذب کرد، و در حال حاضر اسکیت بازان به اجبار در فضاهای نامناسب مشغول تمرین هستند.

آسیایی با بیان اینکه سال جاری سنگین ترین سال ورزشی هیئت اسکیت استان از نظر برگزاری مسابقات مختلف محسوب می شود، مطرح کرد: امسال اسکیت بازان در 3 دوره مسابقات کشوری، 1 دوره مسابقات استعدادیابی کشوری و 4 دوره لیگ استانی شرکت می کنند.

وی استعدادیابی و شناسایی افرادتوانمند را هدف از اجرای مسابقات استانی دانست و گفت: همه ساله اسکیت بازان استان در این مسابقات شرکت کرده و به رقابت می پردازند که شاهد مدال آوری و درخشش آن ها بوده ایم.

رئیس هیئت اسکیت استان با بیان اینکه اسکیت به نوعی یک وسیله تردد محسوب می شود و در آلوده نشدن محیط زیست تاثیر بسزایی دارد، مطرح کرد: از شهرداری سمنان خواستار ایجاد مسیر ویژه تردد اسکیت در حاشیه خیابان ها را داریم که باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت بگیرد.

آسیایی در ادامه افزود: عملکرد هیئت اسکیت استان در موقعیت مناسبی قرار دارد که با راه اندازی هیئت اسکیت در شهرستان ها شاهد موفقیت ها و فعالیت های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد