Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی مهدی گرجی افزود: با توجه به اهمیت تخلیه هر چه سریعتر بنادر کشور و انتقال کالاها و اقلام مورد نیاز کشور به مقاصد این تعداد اعزام ناوگان باری از ابتدای اردیبهشت ماه تا ۲۵ خرداد ماه امسال انجام شده است.

وی اظهار داشت: سویا، دانه های روغنی، کنجاله، دام زنده، شکر و سایر اقلام از بنادر چابهار، امام خمینی (ره)، بندرعباس و بوشهر به استان های کشور از طریق حمل و نقل باری زمینی استان خراسان جنوبی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: نظر به اهمیت تخلیه بنادر کشور و به منظور مساعدت با ناوگان باری و ترغیب رانندگان برای اعزام به بنادر، تخلیه و انتقال هرچه سریعتر کالا ها از بنادر جنوبی کشور موارد تشویقی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صدور حواله یک جفت لاستیک به ازای هر ۵ سرویس حمل بار از بنادر و اعمال افزایش ضریب ۳.۱ درصدی سهمیه سوخت از جمله موارد تشویقی برای ناوگان اعزامی به بنادر است.

گرجی ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و همراهی انجمن و تشکل های حمل و نقل استان اعم از شرکت ها و رانندگان شاهد هرچه سریعتر تخلیه بنادر و انتقال اقلام به مقاصد کشور باشیم بدون شک این اداره کل و تمامی مسئولان استان همکاری لازم را برای تحقق و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رضایتمندی حداکثر مردم بکار خواهند برد.

۹۸۹۳* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کامیونداران راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی دهکده لجستیک با هدف پشتیبانی از تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد شکیبی نسب صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان بنادر استان بوشهر با بیان اینکه میزان تخلیه و بارگیری کالا در سال 1402 نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است اظهار داشت: این مهم نشان‌دهنده رونق تجاری و اقتصادی در استان است.

وی با اشاره به اینکه این استان نقش مهمی در تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری، صنعتی و تولیدی دارد افزود: توسعه زیرساخت‌های بندری در دستور کار قرار دارد و بخشی از این طرح‌ها امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی دهکده لجستیک با هدف پشتیبانی از عملیات تخلیه بارگیری در بندر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تاکنون سه محدوده برای راه‌اندازی دهکده لجستیک بندر بوشهر پیش‌بینی شده که یکی از نقاط با مشاوره تخصصی انتخاب می‌شود.

شکیبی‌نسب با بیان اینکه دهکده لجستیک زمینه‌ساز رونق بیش از پیش فعالیت‌های تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر است. تصریح کرد: اکنون عمده بنادر استان بوشهر نیاز مبرم به توسعه انبار و فضای بارانداز دارند چراکه در کمبود فضا زمان انتظار شناور در برخی از بنادر استان افزایش یافته است.

وی افزایش تخلیه کالاهای اساسی در بندر بوشهر را یادآور شد و گفت: میزان قابل توجهی از کالاهای اساسی سال قبل از بندر بوشهر وارد و تخلیه شد که این نشان از ظرفیت بالای این بندر برای واردات کالای اساسی و به‌ویژه پذیرش کشتی‌های زیر 30 هزار تن است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر کمبود نیروی انسانی متخصص را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اکنون بنادر استان با رسیدن موعد بازنشستگی شماری از کارکنان با کمبود نیروی انسانی متخصص مواجه هستند که انتظار می‌رود در راستای رفع این کمبود همکاری لازم برای تأمین نیروی متخصص از دستگاه‌های ذیربط فراهم شود.

شکیبی‌نسب با بیان اینکه یکی از دستاوردهای شاخص اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سال گذشته تشکیل کمیته پیشگیری از سوانح و الزام شرکت‌ها به تأمین نیروی تخصصی در حوزه HSE بود افزود: این مهم سبب کاهش چشمگیر حوادث با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند پیشکسوتان شد.

جلیل اسلامی نیز با اشاره به توانمندی بنادر استان بوشهر در شاخص‌های مختلف بندری افزود: بوشهر بندری خاص و با ظرفیت‌های ویژه است که باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نگرش جدید به این بندر معطوف شود.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: برای رونق بخشی به فعالیت‌های بنادر استان بوشهر نگاهی مثبت و سازنده وجود دارد که این نگاه نویدبخش توسعه دریامحور در این استان است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛ هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛هشدار ورود سامانه بارشی به کشور