Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:18:02 GMT

کارت آزمون زبان وزارت علوم توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۷۴۸۲

کارت آزمون زبان وزارت علوم توزیع شد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، متولی برگزاری آزمون زبان MSRT، سازمان امور دانشجویان است و داوطلبان می‌توانند کارت خود را از سامانه آزمون زبان وزارت علوم دریافت کنند.
این آزمون روز جمعه ۳۱ خردادماه جاری برگزار و نتایج آن ۶ تیرماه اعلام شود.
شهرهای تهران، اهواز، مشهد، تبریز، بابلسر، زاهدان، شیراز، همدان، قم، رشت، اصفهان، کرمانشاه، کرمان، اراک، اردبیل، یزد، کیش، بیرجند، خرم آباد، سنندج، قزوین، ایلام، گرگان، کاشان و سمنان این آزمون را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثبت نام در این آزمون اردیبهشت ماه صورت گرفت و ظرفیت‌های تمام حوزه‌های برگزار کننده تکمیل شد.
اطلاعات بیشتر در سامانه آزمون زبان MSRT به نشانی اینترنتی https://msrt-exam.saorg.ir اعلام شده است./‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نوبت اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: داوطلبان کارت ورود به جلسه را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند و در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلبان دارای اشکال باشد می‌توانند برای رفع آن به دانشگاه یاسوج و مراکز برگزاری کنکور در شهرهای بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، لنده و بهمئی مراجعه و رفع نقص کنند.

کرمی افزود: ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر از داوطلبان در کنکور سال جاری، زن و هفت هزار و ۳۶۷ نفر مرد هستند، که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر از داوطلبان متقاضی شرکت در گروه آزمونی رشته تجربی هستند که بیشترین شرکت کنندگان در کنکور سال جاری مربوط به این رشته هستند.

وی اظهار داشت: شش هزار و ۴۰۷ نفر از داوطلبان آزمون تجربی زن و سه هزار و ۹۴۰ نفر نیز مرد هستند و صبح روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت آزمون رشته‌های ریاضی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون رشته‌های هنر و زبان خارجی و صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت نیز داوطلبان رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

کرمی تصریح کرد: کنکور سال جاری، در دو نوبت برگزار می‌شود که نوبت اول ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کنکور سال جاری، در دو آزمون مجزا برگزار می‌شود و داوطلبان در هر کدام که نمره بالاتری کسب کنند، ملاک قرار می‌گیرد.

کد خبر 6084395

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • جزییات شرکت در رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری آغاز شد
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از فردا
  • کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود
  • جزئیات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور اعلام شد
  • اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور
  • توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه
  • زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد