Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از فردا وزش باد شدید موجب بروز گرد و خاک خواهد شد و دمای هوا یک تا دو درجه افزایش می‌یابد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- اظهار کرد: بررسی‌های نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی سه روز آینده بر روی استان جوی پایدار خواهد بود.

وی افزود: طی این مدت وضعیت هوا نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش شدید باد خواهد بود و دمای هوای نیز طی همین مدت یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از فردا وزش باد شدید در مناطق شرقی استان رخ خواهد داد و مناطق شرقی و شمالی استان را همراه با گرد و غبار می‌کند و روز پنجشنبه نیز این گرد و خاک به اصفهان خواهد رسید.

عسگریان تصریح کرد: از فردا یک تا دو درجه دمای هوا افزایش پیدا می‌کند و طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اصفهان بین ۳۶ تا ۲۳ درجه متغیر خواهد بود و در این مدت خور و بیابانک با ۴۲ درجه سانتی گراد بیشترین و بوئین و میاندشت با ۷ درجه سانتی‌گراد کمترین دما را ثبت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، غرب و برخی مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به شدت و نوع بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه ابتدای هفته آینده از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و در اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار مورد انتظار است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله زار با دمای یک سردترین و ریگان با دمای ۳۶ گرم‌ترین نقطه استان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه دمای شهر کرمان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

کد خبر 747257

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها