Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:16:15 GMT

برگزاری اجلاس رزمایش دریایی آیونز در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۷۷۳۳

برگزاری اجلاس رزمایش دریایی آیونز در بندرعباس

نشست هماهنگی اولیه رزمایش دریایی آیونز ۲۰۲۰ به میزبانی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، نشست هماهنگی اولیه رزمایش دریایی آیونز 2020 با عنوان (IMEX 2020) با حضور کشورهای عضو اجلاس آیونز به میزبانی و ریاست دوره‌ای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکم این نیرو مستقر بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادرسانی نیروی دریایی ارتش به نفتکش‌های حادثه‌دیده در دریای عمان

دریادار دوم محمدرضا عزیزی دبیر اجرایی این نشست با اشاره به ریاست دو سالانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آیونز و کارگروه امنیت دریایی گفت: این نشست با پیشنهاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور برگزاری رزمایش دریایی مشترک در اقیانوس هند با حضور اعضای اجلاس آیونز در ماه‌های آینده است.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: برگزاری یک نشست بین المللی در شرایط موجود گواه تلاش ایران به منظور برقراری امنیت و صلح پایدار در محدوده اقیانوس راهبردی هند با مشارکت کشورهای عضو در اجلاس آیونز است.

عزیزی در پایان گفت: برگزاری رزمایش دریایی مشترک بین کشورهای عضو اجلاس آیونز در ماه‌های آینده  ضمن ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضای اجلاس، نشان دهنده قدرت و صلابت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حضور در عرصه‌های بین‌المللی با هدف تحکیم و ثبات امنیت در منطقه استراتژیک اقیانوس هند با شعار "صلح تنها مسیر کامیابی" است.

انتهای پیام/

R1429/P31462/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با مراسم رژه یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن اسلامیمان، به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رژه دریایی در آب‌های خلیج همیشه فارس و در تنگه هرمز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند.  

همچنین در مراسم رژه امروز بندرعباس، واحد‌هایی از یگان‌های موشکی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی‌های مرطوب السابعات، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحد‌هایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل خلیج فارس، مقابل جایگاه و کلام الله مجید رژه رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پکن
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری رژه روز ارتش در بندرعباس
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس