Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، حسین مطیع اظهار کرد: نوع برخورد و موضع‌گیری‌های رهبر انقلاب در مقابل خواسته‌های آمریکا برخورد با سبک انبیا و ائمه (ع) بود و در قرآن آمده که با پیروان کُفر بجنگید که این‌ها ایمان ندارند و بر قول‌های خود استوار نیستند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مشکل ما با بزرگان کافر به دلیل کافر بودنشان نیست، بلکه به دلیل پایبند نبود به پیمانشان است و در روایت داریم زمانی که مشرکان مکه پیمان صلح حدیبیه را نقض کردند، پیامبر مکه را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این‌ها پیمان‌شکنی کردند و پیامبر هم اعلام کردند که هیچ پیمانی با شما ندارم و مکه را گرفتند؛ برخورد رهبر انقلاب با فرستاده آمریکا شیوه نرم شده برخورد پیامبر است.

مطیع بیان کرد: این نوع برخورد در واقع کار شایسته‎ای بود که یک رهبر جامعه اسلامی می‌توانست انجام دهد؛ روشن‌فکرها معمولاً در این موقعیت‌ها به کشور خیانت می‌کنند، این افراد طبق شواهد تاریخ در این بزنگاه‌های حساس به نفع طاغوت خیانت کردند.

این کارشناس سیاسی با بیان این‎که باید این خیانت‌ها را پیش‌بینی و برای مردم اطلاع‌رسانی کنیم، تصریح کرد: مردم فرمایشات رهبر انقلاب را فهمیدند، امّا خیانت‎کاران می‌خواهند فضای ایجاد شده را منحرف کنند؛ فرمایشات رهبر انقلاب واضح و روشن بود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویری از جلسه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید ایشان از یگان های ارتش و سپاه پس از پایان جنگ در مرداد ۱۳۶۷ منتشر شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896393

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب ها
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • ربیعی: شیوه برخورد با حجاب، نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • علی ربیعی: شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • (عکس) شیوه جالب سردار سپاه برای ابراز ارادت به رهبر انقلاب
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸