Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صفر مهدی اف بعد از ظهر سه شنبه در بدو ورود به ایران از پل مرزی و گمرک مرزی آستارای ایران بازدید رسمی کرد.

رئیس کل گمرک جمهوری آذربایجان که مهمان ویژه مراسم افتتاحیه پروژه تیر الکترونیکی ( e- TIR ) بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در مرز آستارای ایران است، از طریق پل مرزی و مشترک آستارای دو کشور وارد جمهوری اسلامی ایران شد و مورد استقبال رئیس کل گمرک ایران، مقامات استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان بازدید از مرز و گمرک آستارای ایران روابط گمرکی و تجاری دو کشور را مثبت ارزیابی کرد.

صفر مهدی اف، گفت: ایران همسایه جمهوری آذربایجان است و به روابط حسنه بین دو کشور افتخار می‌کنیم.

کد خبر 4644359

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک آستارا بازدید از پروژه ها جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه شهدا چراغ راه آیندگان هستند، افزود: خون پاک شهدا عامل و زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

علی محمد زنگانه، صبح امروز «پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳» در آیین تشییع پیکر مطهر شهید «محمد مهدی نجاتی‌نیا» که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی با خداوند متعال معامله کرده‌اند و خوشا به سعادت آنها که به این جایگاه والا و رفیع دست می‌یابند.

وی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم نخستین شهید گلستانی مرزبانی فراجا «نجاتی‌نیا» ادامه داد: راه شهیدان راه سعادت بوده و باید تلاش کنیم در مسیر آن بزرگواران گام برداریم.

استاندار گلستان شهدا را چراغ راه آیندگان دانست و خاطرنشان کرد: همه ما می‌توانیم با تداوم حرکت آنان به قله‌های سعادت و کمال دست یافته و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کنیم.

وی خون شهدا را عامل اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی برشمرد و افزود: قدردان تلاش‌های مجاهدانه کارکنان خدوم انتظامی و مرزبانی و سایر نیروهای مسلح و امنیتی هستیم که شبانه روز برای تأمین نظم و امنیت هموطنان پای کار هستند.

زنگانه با بیان اینکه استان گلستان شهدای بسیاری را برای صیانت از انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیم کرده است، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ما با بصیرت هستند و نمی‌توانند کوچک‌ترین تعرض را به میهن عزیزمان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «محمدمهدی نجاتی‌نیا» ساعت یک بامداد روز دوشنبه «۶ فروردین ۱۴۰۳» در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آنسوی مرزهای مشترک با کشور پاکستان به سمت مأموران گروهان «چاهندو» هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، سرهنگ «محمدمهدی نجاتی‌نیا» سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به شدت مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • بازگشایی گمرک مرزی افغانستان و ایران در استان نیمروز
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند