Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:32:43 GMT

استراماچونی فردا ساعت ۸ صبح وارد ایران می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۷۹۵۸

استراماچونی فردا ساعت ۸ صبح وارد ایران می شود

مدیرعامل باشگاه استقلال روز پنجشنبه و به طور رسمی اعلام کرد که «آندره آ استراماچونی» با امضای قراردادی ۲ ساله با این باشگاه سرمربی آبی پوشان پایتخت شده است.
پرواز «آندره آ استراماچونی» از فرودگاه رم رأس ساعت ۰۳:۱۵ بامداد به سمت فرودگاه امام خمینی «ره» انجام می‌شود که مدت زمان پرواز ۴ ساعت و ۵۰ دقیقه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حساب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد «آندره آ استراماچونی» فردا ساعت ۸:۰۵ صبح در ایران خواهد بود.
قرار است معاون ورزشی استقلال، مدیر روابط عمومی و نماینده امنیتی باشگاه استقلال به استقبال «آندره آ استراماچونی» بروند.
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نشست معارفه «آندره آ استراماچونی» روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.
استراماچونی به همراه خود ۲ دستیار و یک مربی بدنساز به ایران خواهد آورد تا در جمع کادر فنی اش حضور داشته باشند. «سباستین ادورادو لتو» بازیکن سابق لیورپول به عنوان مربی و «مارکو کیسر» به عنوان مربی بدنساز هستند.
مسئولان استقلال به آندره آ استراماچونی گفته‌اند که یک دستار ایرانی باید در جمع کادر فنی اش حضور داشته باشد که سرمربی ایتالیایی آبی پوشان موافقت خود را با این خواسته اعلام کرده است.
پیروز قربانی برای حضور در جمع کادر فنی استقلال از شانس بالایی برخوردار است و به احتمال زیاد روز پنج شنبه معرفی خواهد شد.
حضور بهزاد غلامپور به عنوان مربی گلرهای استقلال حتمی شده است.
قرار است ظرف روزهای آینده از خریدهای استقلال به صورت رسمی رو نمایی شود.
تاکنون باشگاه استقلال با نفراتی همچون سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، محمد بلبلی، مسعود ریگی، علی دشتی، میلاد باقری برای لیگ نوزدهم به توافق رسیده است.
آندره آ استراماچونی سرمربی ۴۳ ساله ایتالیایی که به دلیل مصدومیت زانو هرگز نتوانست فوتبال خود در بولونا را ادامه دهد. او از سال ۲۰۱۲ وارد حرفه مربیگری شده و به عنوان سرمربی تیم‌های زیر ۱۷ ساله‌های آ. اس رم، اینترمیلان، اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتاگ پراگ مشغول بوده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استراماچونی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کیفیت‌ فوتبال ما در نیم‌فصل دوم حتی نسبت به نیم‌فصل اول بهتر بود، اما نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و در برخی مواقع در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و رقبای ما هم موقعیت‌های بسیار ساده‌ای را تبدیل به گل کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اظهار داشت: همیشه حفظ یک روند خوب کار بسیار سختی است و ما برای این موضوع کار و تلاش می‌کنیم و بازیکنان‌مان انگیزه بسیار بالایی دارند و کاملاً در اختیار کادر فنی هستند.

وی افزود: می‌دانیم که فردا مقابل تیم بزرگ سپاهان بازی سختی داریم اما ما هم تیم خوبی هستیم و به خودمان ایمان داریم و مطمئنم که فردا بازی خوبی از آب در خواهد آمد و ما نیز کیفیت‌ فوتبال‌مان را به همه نشان می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما برای همه بازی‌هایمان برنامه داریم و کار تحلیل و آنالیز را انجام می‌دهیم و به نظرم حتی در هفته‌هایی که نتیجه نمی‌گرفتیم هم فوتبال خوبی ارائه می‌دادیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کردیم که متاسفانه گل نشد.

وی با اشاره به پیروزی هفته گذشته ذوب‌آهن مقابل تراکتور متذکر شد: هفته گذشته تیم ما انسجام بهتری داشت و پیروز شدیم، به نظرم ما کیفیت‌ فوتبال ما در نیم‌فصل دوم حتی نسبت به نیم‌فصل اول بهتر بود، اما نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و در برخی مواقع در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و رقبای ما هم موقعیت‌های بسیار ساده‌ای را تبدیل به گل کردند.

صادقی گفت: برای بازی فردا تحلیل و بررسی خوبی روی بازی سپاهان انجام داده‌ایم و آماده هستیم تا فوتبال خوبی ارائه دهیم و پیروز شویم‌.

تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شدهاسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان

وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم ذوب‌آهن برای بازی فردا گفت: به غیر از آن چهار بازیکن مصدومی که از نیم‌فصل اول مصدوم شده‌اند، سایر بازیکنان را در اختیار داریم و شرایط خوبی دارند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: بازیکن فردا در زمین سپاهان برگزار می‌شود، اما قطعاً هواداران ما نیز خواهند آمد؛ البته من بیشتر به دنبال این هستیم که فوتبال خوبی ارائه دهیم تا هر کسی که بازی را می‌بیند، لذت ببرد.

انتهای/170/

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند