Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های بسیج مردمی عراق طی عملیاتی در جنوب استان نینوا هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش را غافلگیر کرده و شماری از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت رساندند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، گروهی از نیرو‌های ویژه بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات غافلگیرانه‌ای را علیه هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش در منطقه الحضر در جنوب استان نینوا انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیرو‌های عراقی در جریان این عملیات دو نفر از عناصر تروریستی داعش به نام‌های «عبدالله محمد ثلج الجبوری و باسم محمد مدید عبدالله الجبوری» را به هلاکت رساندند که در جزیره الشرقاط در حد فاصل جنوب استان نینوا و شمال استان صلاح الدین فعالیت می‌کردند و با «ابو سلیمان العسکری» فرمانده داعش در منطقه الحضر همکاری داشتند.

نیرو‌های پلیس فدرال نیز پس از بررسی‌های دقیق میدانی موفق شدند یکی از سرکرده‌های شاخص داعش را در منطقه الشرقاط در شمال استان صلاح الدین دستگیر کنند؛ به گفته منابع میدانی این تروریست از مسئولان امنیتی داعش در محور الشرقاط بود.

نیرو‌های عراقی همچنین دو تن از عناصر تروریستی را در منطقه الشرقاط شناسایی و دستگیر کردند؛ در محور جزیره «العیثه» در شمال منطقه الشرقاط نیز رزمندگان عراقی موفق شدند دو تن از عناصر تروریستی داعش را شناسایی و به هلاکت برسانند.

از حومه شهر سامرا خبر می‌رسد، گروهی از رزمندگان عراقی، عملیاتی را برای کشف عناصر مخفی داعش انجام دادند و پس از بررسی‌های میدانی و درگیری‌های سنگین توانستند ۴ تن از تروریست‌ها را کشته و ۲ تن دیگر را زخمی کنند.

به گزارش میزان، از مرکز استان صلاح الدین خبر می‌رسد، گروهی از نیرو‌های ارتش و بسیج مردمی عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق، عمیلات گسترده‌ای را از دو محور با پشتیبانی نیروی هوایی در منطقه جزیره علیه هسته‌های خاموش داعش انجام دادند که همچنان ادامه دارد.

خبر‌ها از شمال غرب استان دیاله و مناطق مرزی مشترک با شرق استان صلاح الدین حاکیست، گروهی مشترک از نیرو‌های مسلح عراقی، عملیاتی را از حدفاصل روستا‌های «عمر مندان، ام الغزلان و صنیدیج» تا پایگاه نظامی «عادشه» آغاز کردند و جست وجوی منطقه به منطقه برای کشف عناصر مخفی داعش و انبار‌های سلاح و مقر‌های آنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق داعش شمال عراق تحولات شمال صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد تاکید کرد : نماز جمعه به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی ، جناحی و گروهی شود و باید فضای عمومی و محتوایی نماز جمعه به گونه ای باشد که همه سلایق سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نماز جمعه شوند.
او گفت : مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته ترین طلبه ها که در این زمینه آموزش دیده اند ، برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.
نماینده ولی فقیه در گلستان مهمترین امتیازات گلستان را همزیستی مسالمت آمیز و وحدت و همدلی شیعه و سنی در آن بیان کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری