Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@00:33:11 GMT

جایگاه‌های برتر بانک ملی ایران در گزارش شاپرک

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۱۶۴

جایگاه‌های برتر بانک ملی ایران در گزارش شاپرک

گزارش اردیبهشت‌ماه سال جاری شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) نشان می‌دهد که در این ماه بیشترین کارت برداشت تراکنش دار، بیشترین کارت هدیه و بیشترین بن کارت تراکنش دار متعلق به بانک ملی ایران بوده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، در مقایسه‌ای آماری بین تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرکنندگی و پذیرندگی به تفکیک هر بانک، بانک ملی ایران در جایگاه دوم سهم از تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای بررسی سهم هر بانک از کل تعداد تراکنش‌ها برای رسیدن به دید کاملی از عملکرد هر یک از بانک‌ها در هر دو نقش صادرکنندگی و پذیرندگی در نظام پرداخت الکترونیکی کشور مجموع تعداد تراکنش‌های صادره هر بانک با تعداد تراکنش‌های پذیرش‌شده همان بانک نیز محاسبه شده است.

این شاخص نشان می‌دهد بانک ملی ایران در رتبه دوم بیشترین سهم تعدادی از کل تراکنش‌های شاپرکی در شبکه پرداخت را از آن خودکرده است.

در بررسی گردش مالی شاپرکی که مجموع مبالغ صادرکنندگی و پذیرندگی هر بانک است نیز بانک ملی ایران جایگاه دوم خود را حفظ کرده است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک بانک ملی شاپرك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته قمری وفا، با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

قمری وفا در پایان گفت: هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 6081014 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت