Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:34:58 GMT

مانور طرح اضطراری دوسالانه فرودگاه یاسوج برگزارشد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۲۰۱

مانور طرح اضطراری دوسالانه فرودگاه یاسوج برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محسنیان بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مانور با هدف سنجش میزان آمادگی و توانمندی عوامل فرودگاهی و دستگاه‌های امداد و نجات انجام شد.

وی بیان داشت: برگزاری مانور آمادگی طرح اضطراری بر اساس سند ۹۱۳۷ سازمان بین المللی هواپیمایی کشور، هر دو سال یک بار در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنیان تصریح کرد: تیم هشت نفره ارزیاب از سازمان هواپیمای کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور نیز در محل مانور حضور داشته و از نزدیک نظارت کردند.

می با بیان اینکه این مانور برای بررسی نقاط قوت و ضعف عوامل امدادی و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان انجام می‌شود، گفت: در این مانور، آمادگی نیروهای امدادی و دستگاه‌های امداد و نجات مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پروازهای فرودگاه یاسوج اکنون دو روز در هفته توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.

کد خبر 4644377

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه یاسوج مانور امداد و نجات یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب المان‌های ویژه در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج

شهردار یاسوج با اشاره به نصب المان هفت‌سین در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج گفت: در آینده‌ای نزدیک اِلمان‌های دیگری نیز با طراحی منحصر به فرد در سطح شهر نصب می‌شود.

کیوان آشنا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سه اکیپ لکه‌گیری کار ترمیم معابر و خیابان‌های شهر یاسوج را به مناسبت آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار در دست اجرا داشتند.

وی افزود: رنگ‌آمیزی بلوارهای ورودی شهر یاسوج و برخی میادین مهم و همچنین رنگ‌آمیزی سایر بلوارهای اصلی انجام شد.

شهردار یاسوج با اشاره به اقدامات مهم این شهرداری در زیرسازی معابر، گفت: زیرسازی معابر در محلات مختلف همواره در دست اجرا بوده و اکنون نیز در شرف آبادها و مسیر پل چهارم عملیات زیرسازی در حال انجام است.

وی با اشاره به جدول‌گذاری‌های گسترده در شهر یاسوج طی چند ماه اخیر، تصریح کرد: قریب به ۲۰ کیلومتر جدول‌گذاری در نقاط مختلف و محلات اجرا شده‌است و هم‌اکنون نیز در ورودی شهر یاسوج و شهرک شهرداری کار جدول‌گذاری در حال انجام است.

آشنا با اشاره به نصب اِلمان هفت‌سین در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج، خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن بهار و عید نوروز ۱۴۰۳ و با هدف نشاط شهروندی اِلمان هفت‌سین به همراه قرآن مجید در میدان هفتم‌تیر شهر یاسوج نصب شد.

وی گفت: در آینده‌ای نزدیک اِلمان‌های دیگری نیز با طراحی منحصر به فرد در سطح شهر نصب می‌شود.

کد خبر 736498

دیگر خبرها

  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • نصب المان‌های ویژه در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز