Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس، عصر امروز سه‌شنبه ۲۸ خرداد در مناظره با مصطفی تاج‌زاده، فعّال سیاسی اصلاح‌طلب با موضوع فتنه ۸۸ و مفاسد اقتصادی گفت: علت مناظره بنده با آقای تاج‌زاده این است که وی، نماینده جریانی است که دشمن دل به آن بسته و نیاز است که ماهیت این جریان برای مردم روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی ادامه داد: سوال اصلی من در این مناظره از آقای تاج‌زاده این است که چرا از ابتدای انقلاب ـ به‌جز ۲ مقطع ابتدای انقلاب ـ هرگاه آمریکا به مشکل و انسداد برخورده است، وی و دوستانش در جریان اصلاحات راه را برای آمریکا باز کرده‌اند؟

* برای موفقیت برنامه‌های دولتِ بعد از جنگ، تجهیزات ضد شورش خریده بودند

وی با اشاره به رفتار اصلاح‌طلبان پس از جنگ تحمیلی گفت: در سال ۷۱ بودجه زیادی برای خرید وسایل ضدشورش اختصاص دادند و وقتی مجلس دلیل آن را پرسید، گفتند برای اینکه سیاست‌های تعدیل اقتصادی موفق شود، باید مردم شورشی را سرکوب کنیم.

وی ادامه داد: آقای هاشمی و دوستانش مانند آقایان خاتمی و مهاجری تلاش کردند که قانون اساسی را تغییر دهند که مقام معظم رهبری جلوی آنان ایستادند. سال ۷۶ هم آقای فلاحیان و دوستانش مطرح کردند که انتخابات باید ابطال شود و باز هم رهبری از حقوق مردم صیانت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، فسادهای دولت خاتمی را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از این فسادها، قرارداد «کرسنت» بود که چیزی حدود ۵۳ میلیارد دلار هزینه روی دست ملت گذاشت، که با دلار ۱۰ هزار تومانی، معادل ۵۳۰ هزار میلیارد تومان است، که با آن می‌شود ۱۰ بار پروژه مسکن مهر را ساخت.

ادامه دارد ...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر

سودجان شهری سرسبز، دیدنی و با فرهنگ غنی و کهن در استان چهارمحال و بختیاری است و در ساحل زاینده‌رود واقع شده است. این شهرستان به دلیل اینکه در حاشیه زاینده رود قرار گرفته و از طرفی به دلیل کوهستانی بودن آن طبیعت زیبایی دارد و میزبان گردشگران بسیاری است. فصل بهار بهترین بهانه برای سفر به این مکان گردشگری است تا طبیعت روستان از فضای سبز و آرامبخش آن بهره مند شوند.

شهروندخبرنگار ما گوشه‌هایی از حضور گردشگران در این طبیعت زیبا را به نمایش گذاشت که تماشای آن خالی از لطف نیست.

منبع: علیرضا صادقی - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

جلوه گری شکوفه‌های بهاری در دل طبیعت بوئین میاندشت + فیلم

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مناظره تند کارشناسان عرب و اسرائیلی‌ درباره جنگ ایران و اسرائیل
  • کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟