Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@18:49:52 GMT

استراماچونی فردا ساعت 8 صبح وارد ایران می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۲۷۲

به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه استقلال روز پنجشنبه و به طور رسمی اعلام کرد که «آندره آ استراماچونی» با امضای قراردادی ۲ ساله با این باشگاه سرمربی آبی پوشان پایتخت شده است.

پرواز «آندره آ استراماچونی» از فرودگاه رم رأس ساعت ۰۳:۱۵ بامداد به سمت فرودگاه امام خمینی «ره» انجام می‌شود که مدت زمان پرواز ۴ ساعت و ۵۰ دقیقه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حساب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد «آندره آ استراماچونی» فردا ساعت ۸:۰۵ صبح در ایران خواهد بود.

قرار است معاون ورزشی استقلال، مدیر روابط عمومی و نماینده امنیتی باشگاه استقلال به استقبال «آندره آ استراماچونی» بروند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نشست معارفه «آندره آ استراماچونی» روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.
استراماچونی به همراه خود ۲ دستیار و یک مربی بدنساز به ایران خواهد آورد تا در جمع کادر فنی اش حضور داشته باشند. «سباستین ادورادو لتو» بازیکن سابق لیورپول به عنوان مربی و «مارکو کیسر» به عنوان مربی بدنساز هستند.

مسئولان استقلال به آندره آ استراماچونی گفته‌اند که یک دستار ایرانی باید در جمع کادر فنی اش حضور داشته باشد که سرمربیایتالیایی آبی پوشان موافقت خود را با این خواسته اعلام کرده است.

پیروز قربانی برای حضور در جمع کادر فنی استقلال از شانس بالایی برخوردار است و به احتمال زیاد روز پنج شنبه معرفی خواهد شد.

حضور بهزاد غلامپور به عنوان مربی گلرهای استقلال حتمی شده است.

قرار است ظرف روزهای آینده از خریدهای استقلال به صورت رسمی رو نمایی شود. تاکنون باشگاه استقلال با نفراتی همچون سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، محمد بلبلی، مسعود ریگی، علی دشتی، میلاد باقری برای لیگ نوزدهم به توافق رسیده است.

آندره آ استراماچونی سرمربی ۴۳ ساله ایتالیایی که به دلیل مصدومیت زانو هرگز نتوانست فوتبال خود در بولونا را ادامه دهد. او از سال ۲۰۱۲ وارد حرفه مربیگری شده و به عنوان سرمربی تیم‌های زیر ۱۷ ساله‌های آ. اس رم، اینترمیلان، اودینزه، پاناتینایکوس،اسپارتاگ پراگ مشغول بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا

یکی از گزینه‌های جانشینی لوئیس همیلتون در مرسدس بنز در ایتالیا برای این تیم آلمانی تست خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ آندره‌آ کیمی آنتونلی، راننده رزرو ایتالیایی مرسدس بنز تست‌هایی را پشت فرمان خودروی 2022 انجام خواهد داد.

بر اساس این گزارش؛ انتظار می‌رود این تست در پیست بین‌المللی انزو و دینو فراری در ایمولا (ایتالیا) در روزهای جمعه و شنبه آینده برگزار شود. مرسدس بنز پیش این پیست را برای تاریخ‌های مشخص شده اجاره کرده است.

نگاه همیلتون به خودروی W15 مرسدس؛ نفرین شده!

آندره‌آ کیمی آنتونلی 17 ساله ایتالیایی در حال حاضر در فرمول 2 شرکت می‌کند. در سال 2024 نام او در لیست نامزدهای جایگزینی لوئیس همیلتون در مرسدس بنز قرار گرفت. همیلتون پس از پایان فصل جاری با جدایی از مرسدس بنز به فراری ایتالیا خواهد پیوست.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی