Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:00:07 GMT

واکنش باشگاه بارسلونا به شایعه بازگشت نیمار

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۴۵۴

واکنش باشگاه بارسلونا به شایعه بازگشت نیمار

یک بار دیگر شایعات بازگشت نیمار به بارسلونا به سوژه خبری داغ رسانه های کاتالونیا بدل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها پیش گفته می شد که نیمار از حضور در پی اس جی پیشیمان است و دوست دارد به لالیگا برگردد. مدتی از رئال به عنوان مقصد او در صورت بازگشت به لالیگا نام برده می شد و اخیرا گفته می شود که نیمار تمایل دارد به بارسلونا بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او که تابستان 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو، بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد و حواشی زیادی را نیز باعث شد، ممکن است یک بار دیگر پیراهن آبی اناری را به تن کند. این در حالی است که او از بارسا به خاطر پرداخت نشدن پاداش تمدیدش در سال 2016 شکایت کرده و بارسا نیز علیه نیمار، پرونده قضایی باز کرده است.

امروز نشریه موندودپورتیوو ادعا کرد که بارسا در صورتی برای بازگرداندن نیمار تلاش خواهد کرد که از یک طرف ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی حاضر به مذاکره شود و از سوی دیگر، این بازیکن رسما از بارسا و هوادارانش عذرخواهی کند.

الخلیفی با مصاحبه روز گذشته خود با فرانس فوتبال، به شکل غیرمستقیم گفت که راه را برای خروج نیمار و هر بازیکن ناراضی دیگر بازخواهد کرد اما قطعا نباید انتظار داشت که رقم انتقال، کمتر از 222 میلیون یورو باشد.

 

 

 

 

جوزپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا در واکنش به این شایعات گفت:« ما در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمی کنیم؛ چرا که علاقه ای به این موضوع نداریم. اگر در مورد یک بازیکن یا چند تای دیگرحرف بزنیم، بی احترامی به باشگاه های شان خواهد بود. من احتمال چیزی را رد نمی کنم ولی نمی خواهم مشخصا از بازیکنی صحبت کنم. پشت درهای بسته در مورد اهداف نقل و انتقالاتی حرف خواهیم زد.»

 

گریزمان:« اظهارات نایب رئیس اتلتیکو که گفت گریزمان به بارسا خواهد رفت، برایم قابل درک بود. من فقط در مورد بازیکنی که در بارسا حضور دارد و انتقالش نهایی شده، حرف خواهم زد. قرار نیست از کارهایی که قرار است انجام دهیم، حرفی زده شود.»

 

 

نیمار آنتون گریزمان اتلتیکو مادرید بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نیمار اتلتیکو مادرید بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

کد خبر 846375 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس