Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@13:01:09 GMT

شروع عملیات احداث زندان جدید الیگودرز

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۵۱۹

شروع عملیات احداث زندان جدید الیگودرز

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در ابتدای این جلسه کشکولی فرماندار الیگودرز ضمن خوش آمدگویی به مسئولین استانی و شهرستان به ارائه گزارشی مبسوط از اوضاع سیاسی ، اجتماعی ،اقتصادی و اقلیمی بسنده کرد. سپس فتحی رئیس دادگستری شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و تسلیت سالروز در گذشت شهدای ۷ تیر گزارشی موجز از فعالیتهای دستگاه قضایی آن شهرستان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه مدیر کل زندانهای لرستان در خصوص ساخت زندان جدید الیگودرز توضیحات کاملی ارائه داد. محمدی اصل را تشکر از فرماندار و شورای اداری الیگودرز تصریح کرد : یکی از مشکلات عدیده ما در شهرستان الیگودرز فرسودگی زندان این شهرستان بود و هست ،لذا همین امر باعث شد که ما مددجویان این شهرستان را در بین زندانهای شهرستان بروجرد ، دورود و خرم آباد تقسیم کنیم.

شروع عملیات ساخت زندان

رضا محمدی اصل افزود : خوشبختانه با پیگیریهای رئیس کل دادگستری و ریاست معزز سازمان و مسئولین شهرستانی توانستیم زمین زندان را جانمایی کنیم و پس از جذب بودجه و تعیین پیمانکار مراحل خاکبرداری ،  تجهیز کارگاه و مصالح پای کار نیز انجام شود.

وی افزود : بودجه پیش بینی شده برای ساخت فاز اول زندان الیگودرز مبلغ ۱۴۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال معادل چهارده میلیارد و هشتصد میلیون تومان می باشد که خوشبختانه ۵ میلیارد تومان آن تاکنون جذب شده است.

همچنین محمدی اصل در پایان در راستای کاهش آسیب در زندان الیگودرز ، کاهش جمعیت کیفری ، وضعیت اشتغال و آمار زندانیانی که مورد عفو رهبری قرار گرفتند  گزارشی مختصر بیان کرد.

46

کد خبر 1271327

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زندان حبس زندان سازمان زندان ها جرم دادگاه استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟