Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه‌های توزیع در سطح شهرستان ساری و برخی از شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردارمیرفیضی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق و مخابرات، ۲۳ فقره کارت بانکی، چندین فقره چک بانکی، ابزار و تجهیزات فنی و الکتریکی سرقتی کشف شد.
وی با بیان این که متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶۵ فقره سرقت در سطح شهرستان ساری و برخی از شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده و تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.

میرفیضی، با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه افزود: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهاد‌های اثر گذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی با نیروی انتظامی منجر به ارتقاء احساس امنیت، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم، امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر حفظ هوشیاری، استفاده از دزدگیر، ابزار‌های الکترونیکی و دوربین‌های مداربسته برای پیشگیری از سرقت، از مردم خواست: برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام دارند.
انتهای پیام/س   دستگیری سارق حرفه‌ای در ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری ۳ سارق در یزد