Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:11:58 GMT

کاز برخی روستاهای آبیک قطع می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۷۰۸

کاز برخی روستاهای آبیک قطع می شود

روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گاز مشترکین روستاهای قشلاق، زرگر، باقرآباد ترک، دبیریان، قره قباد، قزان چال، محمودیان از توابع شهرستان آبیک به علت تعمیرات اضطراری، روز چهار شنبه مورخه ۹۸/۰۳/۲۹ از ساعت ۶ صبح الی ۱۷ قطع خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شرکت گاز استان قزوین ضمن عذرخواهی، از مشترکین گرانقدر روستاهای ذکر شده خواست ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیرهای وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان یابند و از دستکاری تجهیزات مربوطه همچون کنتور و رگلاتور نیز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این اطلاعیه آورده شده است: لازم به ذکر است بلافاصله پس از اتمام تعمیرات، وصل مجدد گاز مشترکین از طریق مراجعه حضوری کارکنان امداد انجام می‌شود. بر همین اساس و به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز، حضور مشترکین در محل الزامی است.

دی پایان اطلاعیه آمده است: مشترکین گرامی محدوده اعلام شده در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۴و یا ۳۲۸۲۷۳۷۹ - ۰۲۸ پست امداد شهر آبیک و شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۷۲۴۰۹ دفتر روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین تماس بگیرند.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب غرب استان قزوین قرار دارد.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطعی گاز آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده بعدازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای عملیات نشت یابی پیشرفته و رفع شکستگی‌ها در شبکه آبرسانی استان طی یک سال گذشته گفت: با این اقدام از هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت آبفا مازندران افزود: با پیمایش بیش از دو هزار و ۲۴۶ کیلومتر از شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعاب مشترکین، ۴۸۶ نشت نامرئی شناسایی که با رفع این تعداد نشت، از هدررفت ۴۸۸ لیتر بر ثانیه آب جوگیری و این آب به چرخه مصرف مشترکین بازگردانی شد.

برارزاده ادامه داد: شرکت برای شناسایی و رفع نشت های موجود در شبکه آبرسانی نسبت به عقد قرارداد نشت یابی با پیمانکار واجد شرایط در شهرهای ساری، بابل، آمل، قائمشهر، گلوگاه، امیرکلا و سیمرغ اقدام کرد.

وی تصریح کرد: برای عملیات نشت یابی در استان از محل تبصره ۳ به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال و برای شهر امیرکلا از محل منابع عمرانی (کاهش هدر رفت) ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 6085544

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود