Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@22:56:05 GMT

روند کمک رسانی به سیل زدگاه خوزستانی سرعت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۷۴۴

روند کمک رسانی به سیل زدگاه خوزستانی سرعت گرفت

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، علیرضا شش بلوکی با بیان این مطلب گفت: بعد از فروکش کردن سیل در استان خوزستان، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز همچون زمان وقوع سیل در کنار مردم مشغول به خدمات رسانی و توزیع اقلام ضروری مردم مناطق سیل زده است.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر را یک دلگرمی برای جهاد گران از توجه خاص ایشان به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: فرمایشات ایشان، مسولیت این قرار گاه را سنگین تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شش بلوکی با تصریح اینکه قرار گاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با هماهنگی مسئولان استانی و محلی وظیفه توزیع اقلام بهداشتی ، غذایی و ضروری را بر عهده دارد، از خدمت رسانی به بیش از 17 روستا ها ی درگیر سیل بوده اند در ماه جاری خبر داد و افزود: در این روستاها اقلام بهداشتی، غذایی و ضروری، کانکس، آب سرد کن صنعتی، وسایل برودتی (یخچال و کولر)، قالی، اجاق گاز، پتو، البسه، چادرهای زنانه، کیف وکفش، کیف های مدرسه، دمپایی های زنانه مردانه، کلمن های آب، پشه بند و بسته های آب معدنی توزیع شده است.

جانشین عملیات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان این روستاها را شامل مگران 3 از توابع شهرستان شوش، شاکریه، سید ناصر، عسافره از توابع شهرستان دشت آزادگان، صفحه از توابع دارخوین، روستاهای شهرستان شادگان، شهر شیرین شهر، روستا های حموله و سید سلمان از توابع شهر الهایی، روستای خسرج عوده از توابع شهرستان حمیدیه اعلام کرد.

شش بلوکی با بیان اینکه دستگاه کانکس که هزینه آن توسط زوج جوان تامین شده بود در روستای مگران 3 از توابع شهرستان شوش با همت و تلاش قرار گاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مستقر شده است گفت: این کانکس جهت انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اقامه نماز در اختیار مردم این روستا سیل زده قرار گرفته است.

جانشین عملیات قرار گاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان توزیع اقلام مذکور و همچنین تامین جهزیه چند زوج جوان را از برنامه های هفته جاری قرار گاه در مناطق سیل زده خبر داد.

انتهای پیام /

317 / 167 سیل خوزستان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیل خوزستان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی شدید روز گذشته در شهرستان زیرکوه منجر به وقوع سیل در بسیاری از نقاط روستایی این شهرستان شده است.

گروه‌های جهادی مانند همیشه در صحنه حاضر و به سیل زدگان شهرستان زیرکوه خدمات رسانی داشته و دارند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی خراسان‌جنوبی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص بارندگی شدید و هشدار زرد و قرمز برای برخی نقاط استان، ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای فعال شده و کلیه گروه‌های جهادی استان در حالت آماده باش بودند.

وی افزود: گروه‌های جهادی در پی وقوع سیل در برخی نقاط استان در اولین دقایق وقوع سیلاب با حضور در محل مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: قرارگاه جهادی بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه از نیمه شب گذشته مشغول خدمت رسانی در قالب تخلیه آب داخل منازل و جابجایی وسایل منازل مردم و کمک به توزیع بسته‌های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن می‌باشند.

هنری عنوان کرد: همچنین با توجه به نیاز منطقه به برخی ماشین آلات مهندسی و تجهیزات و دستور سردار مهدوی فرمانده محترم سپاه انصار الرضا (ع) صبح امروز یک دستگاه لودر بسیج سازندگی و یک دستگاه تریلی کفی از مرکز استان و یک دستگاه لودر از معصوم آباد زیرکوه، پنج دستگاه موتور و کف‌کش هم اکنون در روستاهای سیل زده در حال استفاده توسط جهادگران است.

وی اظهار کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز قرارگاه‌های جهادی فعال و در حالت آماده باش بوده و به محض نیاز از ظرفیت آنها استفاده خواهد شد.

هنری با بیان اینکه جهادگران مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند به اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی در این منطقه اشاره و عنوان کرد: بیش از ۳۰ مورد امداد رسانی انجام شده که شامل کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد، کمک به تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری خصوصاً در روستای نوده می‌شود.

کد خبر 6088695

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳