Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@06:25:38 GMT

چرا از کریم باقری جانشینت را نساختی آقای برانکو؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۸۲۳

چرا از کریم باقری جانشینت را نساختی آقای برانکو؟

به گزارش خبرآنلاین، آقا کریم باقری روزی که فوتبال را کنار گذاشت گفت دوست ندارد مربی باشد اما خیلی زود مهره ای کلیدی در پرسپولیس شد. دستیار ایرانی برانکو . کسی که همان روزی که پیام صادقیان را از باشگاه بیرون کرد، نشان داد سمبل نظم تیمی است و از همان روز پرسپولیس برگشت و تیم شد. او ۴ سال دستیار برانکو بوده اما امروز گزینه هدایت این تیم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


یکی از بزرگترین انتقادها از کی روش در سال‌هایی که گذشت این بود که چرا یک دستیار کنار دست خود تربیت نکرده است که بعد از خودش در قواره مربیگری در تیم ملی باشند. اگرچه از کنار دست کی‌روش، نکونام ، منصوریان و البته به نوعی علی کریمی سر از تیم‌های لیگ برتری درآوردند و حتی امید نمازی هم پیشرفت چشمگیری کرد. هرچند دستیار مورد علاقه او مارکار چیزی نشد و تا ابد هم بعید است بشود.
ولی منتقدان کی روش، برانکو و آقا کریم را مثال می زدند. حالا پرسش اینجاست که چرا امروز و بعد رفتن برانکو قرمزها یک گزینه از جمع دستیارانش ندارند که جایش بگذارند؟
اینکه آقا کریم خودش بخواهد یا نخواهد یک بحث است اما پرسش اصلی این است که آیا برانکو علاقه‌ای به این کار داشته یا او هم مثل کی روش تمرکزش تنها روی کار اصلی اش یعنی فقط نتیجه گیری بوده است؟

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

به گزارش ورزش سه، حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند، اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند، اما این مسئله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه‌مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888729

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید