Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس که توسط محمدحسین نژادفلاح به عنوان سرپرست با برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره شد، بعد از انتخاب مرد کروات علی اکبر طاهری و سپس حمیدرضا گرشاسبی و حالا ایرج عرب را به عنوان سرپرست و مدیرعامل در راس مدیریت خود دیده است.

در این چهار سال اما آنچه باعث موفقیت پرسپولیس شد و سرپوشی بر ضعف های مدیران این باشگاه گذاشت، دانش فنی بالا و شخصیت حرفه ای برانکو ایوانکوویچ بود که در مقاطع مختلف توانست تیمش را در بحران عبور دهد و از نظر فنی هم نتیجه بگیرد و چند قهرمانی را برای سرخپوشان به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند نباید از حمایت های مدیران باشگاه به طور کلی گذشت و نقش برخی از آنها را کم رنگ دید، اما با رفتن برانکو ضعف های آنها و عدم مدیریت منابع مالی و تامین نکردن نیازهای تیم آشکار می شود و حالا مشخص خواهد شد که این مدیران چه توانایی دارند و آیا می توانند به وضعیت فعلی باشگاه سروسامان دهند یا خیر؟

زمانی که حمیدرضا گرشاسبی با بهانه بازنشسته بودن از مدیریت باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد، از آنجایی که وزارت ورزش گزینه ای برای جانشینی وی نداشت قرار شد ایرج عرب به عنوان سرپرست مسئولیت باشگاه را برعهده داشته باشد تا مدیرعامل جدید معرفی شود. اما در اقدامی عجیب ایرج عرب که هیچ سابقه مدیریتی در فوتبال نداشت از سوی وزارت ورزش به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

وزیر ورزش البته اعضایی را هم برای هیات مدیره باشگاه معرفی کرد که تاکنون هیچکدام نتوانسته اند ثمرات مثبتی برای این باشگاه داشته باشند و تنها کارشان حضور در جلسات است. حالا وزارت ورزش به اشتباهی در انتخاب هایش داشته پی خواهد برد و این فصل مشخص می شود که سطح مدیرانی که برای این باشگاه انتخاب شده، کجاست.

شرایطی که برای باشگاه پرسپولیس بوجود آمده مدیری توانمند و بحران شناس می خواهد که راهکار خروج از وضعیت فعلی را هم بلد باشد. با شرایطی که ایرج عرب دارد و تجربه ای که ندارد، بعید است وی بتواند به این وضعیت سروسامان دهد.

منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه پرسپولیس ، پرسپولیس ، برانکو ایوانکوویچ ، وزارت ورزش ، وزیر ورزش ، ایرج عرب ، فوتبال ایران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ وزارت ورزش وزیر ورزش ایرج عرب فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل با کندن چاله و تلنبار خاک بر آبروی رفته اش سرپوش می گذارد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، ‌صهیونیست‌ها برای حفظ روحیه شهرک‌نشینان خود و همچنین بلااستفاده نشان ندادن سامانه‌های پدافندی نظیر گنبدآهنین، فلاخن داود و پیکان راهبرد کوچک انگاری حملات ایران را مورد استفاده قرار داده و به دروغ و تناقض روی آوردند.

پس از گذشت یک روز از حمله موشکی و پهپادی بی‌سابقه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی طبق راهبرد همیشگی خود، به کوچک‌انگاری حمله مذکور روی آورد. در یکی از این موارد ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از محل برخورد موشک‌های ایرانی مدعی شد که پرتابه‌های ایرانی حجم تخریب اندکی داشته‌اند و اساسا خسارت خاصی به زیرساخت‌های نظامی‌شان وارد نشده است! این ادعا درحالی مطرح شد که سرجنگی هر موشک حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن داشته است و به عبارت دیگر برخورد آن به هر سطحی، حجم انفجاری عظیمی را برجای می‌گذارد.

در یکی از این ویدئوهای منتشرشده نه تنها اثری از انفجار و سوختگی به چشم نمی‌خورد، بلکه به شکل مضحکی خاک حفاری شده در گوشه تصویر دیده می‌شود. صهیونیست‌ها برای کم‌انگاری شدت صدمات موشکی ایران، چاله‌ای را حفر و خاک آن را در گوشه‌ای تلنبار کردند؛ دریغ از اینکه به خاطر داشته باشند هنگام اصابت موشک، خاک به اطراف پخش می‌شود.

این ادعا درحالی مطرح شد که رژیم صهیونیستی در همان شب حمله ایران، از انهدام ۹۹ درصدی پهپاد و موشک‌های ایرانی خبر داده بود. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین اعلام کرد که ۹۹ درصد از حدود ۳۰۰ پرتابه شلیک شده توسط ایران به اسرائیل توسط دفاع هوایی این رژیم منهدم شده است!

درحالی که تصاویر منتشرشده واقعیت دیگری به نمایش گذاشته و از اصابت موشک‌ها به پایگاه نواتیم، رامون و واحد ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی در ارتفاعات جبل‌الشیخ حکایت دارد. حتی برخی منابع آمریکایی نیز علیرغم وجود سانسور خبری شدید، از وارد آمدن خسارات به یک هواپیمای C-۱۳۰ در پایگاه هوایی نواتیم خبر دادند.

در همین چارچوب و برای پی بردن به نمایشی بودن دروغ صهیونیست‌ها، دقت در نوع مواجهه آن‌ها در شورای امنیت سازمان ملل که با بیان وحشت حاصله از شدت حملات موشکی ایران همراه بود نیز موثر خواهد بود.

نکته دیگری هم که در این چارچوب می‌توان به آن اشاره کرد به خبر یدیعوت آحارانوت مبنی بر تشکیل کنفرانس مطبوعاتی نتانیاهو مربوط می‌شود. این روزنامه یکشنبه شب اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو قصد دارد نشستی مطبوعاتی را به همراه وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش برگزار کند. با این حال و پس از گذشت یک روز از این اتفاق خبری از برگزاری این نشست نشد.

گویا یوآو گالانت و بنی‌گانتز به سبب فرار نتانیاهو از تحمل فشار رسانه‌ها نسبت به این حمله، آن‌ها را به این نشست مشترک فراخوانده تا در فشار موجود شریکشان کند؛ وگرنه پر واضح است که اگر نتانیاهو ذره‌ای نسبت به موفقیت پدافندی رژیم صهیونیستی در حمله مذکور یقین داشت، برای استفاده تبلیغاتی در برابر رقبای داخلی نظیر بنی گانتس از آن استفاده می‌کرد و فرصت دستاوردسازی را به وی نمی‌داد.

در نهایت باید اذعان داشت که صهیونیست‌ها برای حفظ روحیه شهرک‌نشینان خود و همچنین بلااستفاده نشان ندادن سامانه‌های پدافندی نظیر گنبدآهنین، فلاخن داود و پیکان راهبرد کوچک انگاری حملات ایران را مورد استفاده قرار داده و به دروغ و تناقض روی آوردند.

همچنین در بعد دیگر آن‌ها این هدف را دنبال می‌کنند که خود را از فشار موجود مبنی بر دادن پاسخ متقابل رها کرده و نسبت به این امر توجیهی بتراشند؛ توجیهی با این مضمون که چون حمله مذکور برای ما مشکل خاصی ایجاد نکرد، پس نیازی هم نیست پاسخی گسترده و متناظر به آن داده شود.

وگرنه ایجاد حفره‌های ساختگی، سانسور شدید رسانه‌ای و ممنوعیت در خبررسانی پیرامون این موضوع، دلیل دیگری جز سرپوش گذاشتن بر آسیب وارد شده نخواهد داشت.

کد خبر 844927 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه دفاع - موشک بمب

دیگر خبرها

  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • اسرائیل با کندن چاله و تلنبار خاک بر آبروی رفته اش سرپوش می گذارد + عکس
  • تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری (فیلم)
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو