Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایان کارامادی ظهر امروز سه شنبه بعد از پیروزی تیم اندونزی مقابل ویتنام در نشست خبری بعداز بازی به خبرنگاران گفت: بازی سخت و خوبی داشتیم و موفق شدیم تیم خوب ویتنام را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه تیمم به دنبال قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیاست، گفت: البته هدف اصلی ما لذت بردن از مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ما شناخت زیادی از ویتنام داشتیم، ادامه داد: مشکل ما دفاع در مقابل پاور پلی حریف بود که ۴ گل دریافت کردیم. با این حال از کسب این پیروزی خیلی خوشحال هستم.

سرمربی اندونزی با اشاره به اینکه رسیدن به قهرمانی این دوره سخت است، گفت: تیم های خوبی در این دوره حضور دارند. کمبود تمرکز باعث شد که در اواخر بازی گل های زیادی بخوریم. باید این مشکل را برای بازی بعدی برطرف کنیم.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش نیز گفت: برایم فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم، افغانستان تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد و البته ممکن هم است با تایلند بازی کنیم، با تایلند هم قبلاً بازی کردیم. با هر کدام که بازی کنیم یک بازی جذابی خواهد بود.

کارامادی اظهار داشت: ما ۸ ماه برای این مسابقات برنامه های داشتیم و فدراسیون هم بسیار زیاد از ما حمایت کرد.

کد خبر 4644479

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، هانیه عاشوری بازیکن وزن ۸۷+ کیلوگرم تیم کوراش در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان در رده سنی بزرگسالان هیئت ووشو استان با عبور از سد حریفان به مرحله نیمه نهایی رسید که با وجود آسیب دیدگی و شکستگی دست ایشان در این دیدار موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

مسابقات قهرمانی کشور چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه در سالن شهید فهمیده شهر زاهدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان