Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:09:05 GMT

راهیابی دو دانش آموز چهارمحالی به اردوی تیم ملی فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۹۱۸

راهیابی دو دانش آموز چهارمحالی به اردوی تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی اظهار داشت: دو دانش آموز استان به اردوی تیم ملی فوتسال دانش آموزی که از ۲۹ خرداد تا دوم تیر در شهر تبریز برگزار می‌شود راه یافتند.

قائدامینی افزود: مهرداد بابایی دانش آموز دوره متوسطه دوم هنرستان تربیت بدنی امام علی (ع) ناحیه ۲ شهرکرد و محمد هادی یوسفی دانش آموز دوره متوسطه دوم دبیرستان معارف ناحیه یک شهرکرد به اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال دانش آموزی برای مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ تایلند دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات فوتسال دانش آموزی برای نخستین بار در آسیا و به میزبانی کشور تایلند از ۳ تا ۱۱ شهریور ۹۸ برگزار می‌شود.

کد خبر 4644459

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان