Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رفیعی فرماندار بناب گفت: شهرستان بناب با کمبود ۵ مگاوات برق مصرفی مواجهه شده است و و به جبران این کمبودی برق از مدیران ادارات و صاحبان صنایع خواست: از ابتدای تیر ماه صرفه جویی برق در ادارات و کارخانجات بناب عملیاتی خواهد شد و نحوه استفاده بهینه در برق با برنامه ریزی کامل و از به کار گیری تجهیزات و سایر دستگاه‌های سرمایشی تا حد الامکان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگر از سخننان خود اشاره به عملیاتی شدن مرحله دوم لای روبی انهار شهرستان بناب در پائیین دست صوفی چای از نیمه تیرماه سال جاری را خبر داد.

 

وی اشاره به محوریت موضوع دیگر جلسه در بحث اطفا حریق جنگل‌ها و مراتع شهرستان بناب گفت: طی بررسی‌ها عامل انسانی نقش بی بدیلی در آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع داشته و تمامی نیرو‌های امداد رسانی شهرستان بناب با آماده باش کامل در مقابله با آتش سوزی را دارند

 

فرماندار بناب اشاره به ایجاد زیر ساخت و راه‌های مواصلاتی به حاشیه تالاب بین االملی قره قشلاق را یکی از اولویت‌های مهم و مشارکتی اداره‌های مربوطه اعلام کرد و گفت اگر در مواقع بروز حادثه آتش سوزی اتفاق افتاده باشد راهی برای مهار این تالاب وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

خسارت ۱۷۳ میلیارد تومانی محصولات زراعتی، باغی که ناشی از سرمازدگی و تگرگ شهرستان بناب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک از اصفهان به مناطق متاثر از سیل کنارک سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ارسال کمک از اصفهان به مناطق متاثر از سیل کنارک سیستان و بلوچستان خبر داد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، ۲۴۰۰ تخته پتو و ۸۱۰ تخته موکت از انبارهای جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به منطقه کنارک استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: موارد ارسالی توسط یک دستگاه تریلر و یک دستگاه کامیون راهی سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور طی ظهر امروز، بارش‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان بی‌سابقه بوده است و در حالی که در ٢۴ ساعت در زرآباد سیستان و بلوچستان، ٢٧٠ میلی‌لیتر باران بارید که میانگین بارش در این منطقه ١٠٠ میلی‌لیتر در طول یک سال است.

١٩ شهرستان در جنوب و شش شهرستان در شمال استان سیستان و بلوچستان درگیر بارش هستند و در مجموع، ۱۵۰۰ روستا در این استان پهناور درگیر سیلاب و آب گرفتگی شدند و بیش از دو سوم جمعیت این استان در معرض این بارش‌ها قرار گرفتند.

کد خبر 746414

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • ارسال کمک از اصفهان به مناطق متاثر از سیل کنارک سیستان و بلوچستان