Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:12:04 GMT

سوارز: چه کسی از بازی کنار نیمار بدش می آید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۹۹۵

سوارز: چه کسی از بازی کنار نیمار بدش می آید؟

لوئیس سوارز مثل دیگر ستاره های بارسا مشتاق بازگشت نیمار است و این روزها شایعات پیرامون این ستاره برزیلی، حکایت از بازگشت احتمالی او دارند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بین سال های 2013 تا 2017 برای بارسلونا بازی می کرد و سپس با قراردادی بحث برانگیز که 222 میلیون یورو نصیب بارسا کرد، راهی پی اس جی شد. این روزها گفته می شود که نیمار در فهرست خروجی پی اس جی قرار گرفته و احتمال بازگشت او به بارسا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

لوئیس سوارز که زمانی همراه مسی و نیمار، مثلث مخوف MSN را تشکیل داده بودند، در مورد شایعات بازگشت نیمار گفت:« بهترین سال های فوتبالم را کنار بهترین بازیکن دنیا یعنی مسی و دومین بازیکن برتر دنیا یعنی نیمار پشت سر گذاشته ام. این برای من مایه افتخار است. سال 2015 با هم فاتح سه گانه شدیم و بهترین فصل فوتبالی من رقم خورد. چه کسی از بازی کنار نیمار بدش می آید؟ هم تیمی بودن با او لذت بخش است ولی نیمار اکنون بازیکن پی اس جی است و در فصل نقل و انتقالات، همیشه شایعاتی در مورد او شنیده می شود.»

 

سوارز در مورد جذب یک مهاجم جدید برای بارسا گفت:« هر کسی باید نقش خودش در تیم را بپذیرد. من 32 سال دارم و به زودی 33 ساله خواهم شد. بدیهی است که بارسا نیاز به جذب یک مهاجم جدید دارد. سران باشگاه باید یک مهاجم جوان را نه فقط برای رقابت با من که برای موفقیت بارسا به خدمت بگیرند.»

 

 

گریزمان:« سال گذشته هم گفتم که گریزمان بازیکن باکیفیتی است ولی او بازیکن اتلتیکو است و درست نیست که در مورد بازیکن تیم دیگر، گمانه زنی کنم.»

لوئیس سوارز آنتون گریزمان اتلتیکو مادرید نیمار پاری سن ژرمن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید نیمار پاری سن ژرمن بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اخراج آرائوخو در دیدار برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انتقادات بسیار زیادی را از او به همراه داشت و بسیاری مدعی شده بودند که دلیل شکست و حذف بارسا در این بازی ۱۰ نفره شدن آنها بوده است.

همین موضوع باعث شد که این بازیکن در چند روز اخیر به موضوع بحث اصلی رسانه‌ها و هواداران تبدیل شود و حتی انتقادهایی از سوی ایلکای گوندوگان از او مطرح شد که جنجال و حواشی زیادی را هم در این تیم به همراه داشت.

حالا خبر داده است که نمایندگان این ستاره اهل اروگوئه مذاکرات‌شان را با باشگاه بایرن مونیخ آغاز کرده‌اند و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که به توافق شخصی با این بازیکن برسند و پس از آن بتوانند باشگاه بارسلونا را هم برای فروش او راضی کنند.

بایرن تقریبا از یک سال قبل علاقه زیادی به جذب آرائوخو ابراز کرده بود و حتی پیشنهادهایی را هم به بارسلونا ارائه کرد که مورد قبول آنها قرار نگرفت. گفته می‌شود مبلغ مورد نظر بارسا برای فروش این بازیکن بسیار بالاست اما بایرن حاضر نیست بیشتر از ۷۰ میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!