Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مأموریت دبیر فدراسیون بوکس چند روز دیگر به پایان می‌رسد و او باید به اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان برگردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس با پایان دوران ماموریتش از سوی وزارت ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، کارش در فدراسیون بوکس تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری در تاریخ دوم تیرماه سال ۹۸ ماموریتش در فدراسیون بوکس به پایان می‌رسد.

هفته آینده جانشین علی کلانتری در سمت دبیری فدراسیون بوکس معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس فدراسیون بوکس علی کلانتری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود

اگر پرواز دبی بار دیگر به دلیل سیل لغو نشود، رئیس فدراسیون کشتی فردا همراه با وزیر ورزش راهی قرقیزستان خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی قاره آسیا روزهای 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در بیشکک، محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا به انجام خواهد رسید.

تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد که اولین مرحله گزینشی المپیک بود، با مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم سهمیه المپیک گرفت و حالا امیدوار است در گزینشی آسیایی با امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم سهمیه بگیرد.

دردسری که سیل دبی برای کشتی ایران ایجاد کرد

رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم نیز برای تیم ملی کشتی آزاد در بلگراد سهمیه گرفتند و این تیم با احمد جوان در 57 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم در مسابقات گزینشی آسیایی شرکت کرده است.

علیرضا دبیر که قرار بود در روزهای گذشته راهی قرقیزستان شود، با لغو پروازهای دبی مواجه شد. اگر فردا (پنجشنبه) دبی لغو پروازی نداشته باشد، رئیس فدراسیون کشتی همراه با کیومرث هاشمی وزیر ورزش راهی دبی و سپس بیشکک خواهد شد.

قرار است وزیر ورزش با حضور در قرقیزستان، علاوه بر دیدار با نناد لالوویچ -درصورت حضور در بیشکک- با وزیر ورزش این کشور نیز ملاقات داشته باشد و همچنین همراه با دبیر تماشاگر مسابقات حساس و پراهمیت گزینشی المپیک باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • بازداشت یک مامور در تهران!